Paljonko rintanne ruurenivat odotus aikana

Vierailija

Mulla oli 85B

ja odotusaikana suureni 85C kuppikokoon

N37 (yksi lapsi)

Ja jos useimpia synnytyksiä vaikuttiko ( enemmän vai vähemmän??? )

Kommentit (14)

Vierailija

c75.

Sitten ne lähtivät suurenemaa, suurenemaan ja suurenemaan. Etenkin kuopuksen jälkeen ne kasvoivat entisestään. Muutama päivä synnytyksen jälkeen ne olivat isot kuin Samantha Foxilla ja mies sanoi ilmoittavansa minut maatalousnäyttelyyn.

En tiedä, kuinka isot ne oli isoimmillaan, mutta sittemmin ne onneksi pienenivät ja vakiintuivat D75:een,

Vierailija

normaali B85, raskausaikana ei muutosta, imetysaikana vajaa kuppikoko, osa B-kupillisista liiveistä oli pieniä. Ympärys oli lähempänä 90, kun painoa oli joku kilo enemmän. Ja palautui samaan missä oli, ryhdissäkään ei juuri muutoksia, mutta eivät mitkään taivasta hipovan pystyt olleetkaan.

Imetin kuitenkin 4 kk molempia (isoja!) poikia täysimetyksellä ja osittain sitten 11 ja 9 kk:ikään. Eli maitoa oli, mutta mulla ei vaan pahemmin varastoidu rintoihin, tulee tilaamalla ;)

Vierailija

Nänneistä ja nännipihoista tuli pysyvästi valtavan kokoiset. Onneksi ei tullut silti raskausarpia tisseihin lainkaan. Kyllä muuten kääntää katseita!

Vierailija

siitä heti raskauden alussa b75. Imetyksen ajan pysyi tuo, nyt sitten kun tuota painoa jäi pysyvästi se muutama kilo enemmän, on b80 tuntunut miellyttävimmältä. Yhtään en pistä pahakseni, vaikka täytyy myöntää että multa kesti luokattoman kauan tajuta, miten mulla voi kuppikoko imetyksen myötä suurentua kun muut valittaa että rinnat katoaa lopullisesti ;) Varmaan meni vuosi ennen kuin tajusin että se johtui tuosta muutamasta jääneestä kilosta...

Vierailija

odotusaikoina, vasta kun maito nousi rintoihin muutama päivä synnytyksestä. Näin kaikissa kolmessa raskaudessa/synnytyksessä. Kuppikoko 80A muuten, imetysaikana 80B-C (ihan imetyksen alkukuukausina C, myöhemmin B).

Vierailija

RAskausaikana painoa tuli 15 kg, ennen synnytystä olin 75e ja sit imettäessä 75f meinas olla pieni.

Ja imetyksen jälkeen laihduin alle lähtöpainon, nyt 70c. roikkuvar arpiset nahkapussit jäljellä niistä upeista kiinteistä...

Vierailija

Odotusaika ei vaikuttanut minun rintoihini mitenkään, ei ne ainakaan kasvaneet. Vaimolla tosin aika lailla suureni, mutta kutistuivat sitten kun lopetti imettämisen.

Vierailija

painoa 62kg ja rinnat 75D, nyt jälleen 75B ja raskausarpia, muttei pahasti roiku.

Tuo paino minusta on oleellinen juttu, jos läskiä +20kg, niin kyllähän siitä iso osa menee rintoihinkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat