Haluan mieheni parasta kaveria

Vierailija

Pari kuukautta on ollut ihan käsittämätön tilanne. Miehen paras kaveri oli taas kerran meillä iltaa istumassa ja kun tulivat saunasta tajusin, että en pystynyt muuta ajattelemaan kuin mieheni kaveria. Sen jälkeen ei ole mennyt päivääkään, etten olisi häntä ajatellut ja aina kun hän käy meillä, pysyn pois tieltä, kun panettaa niin että varmasti näkyy kohta naamastakin. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä jo kymmenisen vuotta ja kun lapset on jo isompia (7 ja 5), ollaan taas saatu seksielämä vauhtiin ja seksi on hyvää ja sitä on riittävästi. Mutta ei vaan auta, haluan myös kaveria ja monta kertaa olenkin seksin aikana ajatellut häntä. Pettää en aio, mutta muuten tilanne on tukala. Kohta alkaa mieskin jo ihmetellä, että miksi en enää tule hänen kaverinsa kanssa toimeen, vaikka aina on liikuttu kolmisin (tai jos kaverilla on tyttöystävä, nelisin).

Onko kokemuksia tällaisesta? Mikä tuohon auttaisi, vai auttaako vain aika? Ja paljonko sitä sitten tarvitaan...

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

[Vieraissa käynti voidaan aina selvittää, mutta tutuissa käynti onkin suuri ongelma.----- tämä onkin se just mikä pidättelee....

toivottavasti aika tekee tehtävänsä.....enkä sitä ennen tule hulluksi näiden halujeni kanssa

N30

Vierailija

kuinka tämän kiihkon saisi taltutettua?

Vaikka kuinka panisin oman mieheni kanssa ja seksi olisi mitä mahtavinta niin en vain saa tätä mieheni kaveria pois mielestäni enkä pillustani joka tykyttää kuin aikapommi.

Pitäiskö kokeilla tämä kaveri vai kuinka? ei kylläkään minun tapaistani mutta nyt tulen pian hulluksi hänen läsnäollessa ja etenkin kun tiedän hänen haluavan myös minua.....on sanonut suoraan, siksi tiedän

antakaa nyt hyvät ihmiset neuvoja..... pelkään että jäämme tämän kaverin kanssa "kiinni toisiimme"jos kokeilemme yhteisen panon

Onneksi pettämismahdollisuuksia on todella vähän.....ainut onni.....tässä tilanteessa..

N30

Vierailija

Ihmekö tuo kun kaikki muukin sekaisin, tai siis pelottavinta ehkä on että ajatus on aika selkeä tällä hetkellä ne hitaat kuulostaa hyvältä... vai onkohan sittenkään hyvä idea :)

N30 - aikaan luottava :)

Vierailija

Lainaus:

Tosi nainen (ja mies) mitataan siinä, toimiiko niiden ihastumisen tunteiden mukaan vai ei.

n32

tässä noita tunteita ja himoa vastaan taistellaan todella kovaa... ei ole vielä tähän ikään mennessä ollut näin voimakasta ja vaikeaa.....

N30

Vierailija

sulle 35/35, KIITOS! olet aivan oikeassa ja nämä asiat tiedostan vallan mainiosti.... niitä itselleni todellakin yritän sisäistää, aivan tuota kaikkea mitä mainitsit ja etenkin tuota kohtaa että liian moni joutuisi kärsimään jos jotain tapahtuisi ja jäisimme kiinni ja sitten tuo asia ettei se nyt varmaan niin kummoista ja erilaista olisi tämän kaverinkaan kanssa- seksi siis.... pelkäänkin että välilämme on jotain muutakin kuin tämä panopuoli.....en halua edes ajatella sitä vaihtoehtoa.

Ja kaikki mahdolliset huonot puolet olen käynyt läpi monta kertaa mutta kun tuo ajatus maailma on niin perseestä......

Siksi edelleenkin odotan sitä päivää kun nauran(nauramme tämän miehen kanssa) tälle kaikelle! Sitä päivää odotellessa on varmaan annettava asian olla sellaisena kuin se nyt on eli haaveena!

N30

Vierailija

Lainaus:

kuinka tämän kiihkon saisi taltutettua?

Vaikka kuinka panisin oman mieheni kanssa ja seksi olisi mitä mahtavinta niin en vain saa tätä mieheni kaveria pois mielestäni enkä pillustani joka tykyttää kuin aikapommi.

Pitäiskö kokeilla tämä kaveri vai kuinka? ei kylläkään minun tapaistani mutta nyt tulen pian hulluksi hänen läsnäollessa ja etenkin kun tiedän hänen haluavan myös minua.....on sanonut suoraan, siksi tiedän

antakaa nyt hyvät ihmiset neuvoja..... pelkään että jäämme tämän kaverin kanssa "kiinni toisiimme"jos kokeilemme yhteisen panon

Onneksi pettämismahdollisuuksia on todella vähän.....ainut onni.....tässä tilanteessa..

N30

kai se silleen menee, ett miettii ne seuraukset ensin...mut kauhean herkullinen olis se kielletty hedelmä!

Vierailija

Lainaus:

tilannetta ei todellakaan helpota tieto että tämä kaveri haluaa myös minua ja hän myös sanoi että jos päätyisimme "yhteisen peiton alle" niin se todennäköisesti tulisi tapahtumaan uudelleen joten nyt teemme kaikkemme ettemme pääse yhteisen peiton alle ja edelleen olen onnellinen että ko. asialle on todella vähän mahdollisuuksia.

Ja toivoisinkin ettei tarvitsisi olla missään tekemisissä mutta kun nyt sattuu olemaan mieheni kaveri, enkä voi oikein poistua paikaltakaan kun usein näemme koko perheiden voimin. Tukalia tilanteita... tiedän!

Olen ajatellut et jos tämä kaveri olisi edes ns. kylmä niin asiahan oli huomattavasti helpompi ohittaa mutta kun fiilikset näyttää olevan samanlaiset, katse riittää...

noh edelleen luotan nyt siihen aikaan.... joka kuihduttaa tämän kaiken tai johonkin salaman iskuun joka tainnuttaisi hetkeksi ja sitten olisin unohtanut tämän kaiken :)

epätoivoinen ja naurettava tilanne- TIEDÄN!

N30

onhan se varmaan vaikea tilanne ja varmaan semmoinen joka yhtään mitään tajuaa huomaa pitkät katseet. ihmettelen jos ukkos ei oo huomannu, naiset yleensä kyllä antaa huomioita sellaiselle josta pitävät? oonko oikeassa?mulla on ollu pari vuotta sähköposti säätöä yhden tutun kaverin muijan kanssa, en tiedä miten niitä viestejä pitäisi tulkita....on nimittäin välillä aikas paljo noita alapäänjuttuja noissa viesteissä.

Vierailija

tunteineen ja hormooneineen. Mutta kun näitä lukee niin tulee mieleen että onpa jollakin tosi hyvä "paras kaveri" kun pelaa tällaisia pelejä heti kun selänä kääntää.

Itselleni olisi kerran kehittynyt tämän tyyppinen tilanne kerran Oikeasti Parhaan kaverini vaimon kanssa jos olisin päästänyt asian yhtään pidemmälle. Heillä oli myös selvästi joku puutumisvaihe päällä pitkässä suhteessa. Tunnistin heti asian tilan ja laitoin hommalle stopin. En olisi ikinä antanut itselleni anteeksi jos olisin pannut parhaan kaverini vaimoa koska silloin olisin pettänyt myös sitä kaveria ja parhailla kavereilla ei minusta ole tapana pettää toisiaan tällä tavalla. Ja nainen on todella viehättävä eli kiusausta olisi kyllä ollut.

M40+

Vierailija

niin todellakin haluan häntä edelleen vaikka mitään ei ole tapahtunut eikä pidetty mitään yhteyksiään....

se vain on ja pysyy....

N30

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat