Oletko koskaan leikkinyt TV-kokkia, kun laitat ruokaa tai leivot?

Vierailija

Siis että jutustelet ja kerrot koko ajan mitä teet, vaikka kukaan ei kuuntelekkaan. Hymyilet välillä ja kuvittelet tekeväsi suoraa lähetystä :-)

Minä teen usein niin ja aloin tässä miettimään, onko mitenkä yleistä?

Kommentit (11)

Vierailija

en kyl kovin usein mut sillon tällön. TEin lapsenaki tota ku oli tylsää tiskata tai siivota, kuvittelin et olen tv:ssä tai ravintolassa töissä. mielessä selostin puheet, nyt aikuisenaki mielessä selostan, en ääneen.:)

Vierailija

Loistava aloitus, kiitos siitä!

En ole kyllä koskaan leikkinyt TV-kokkia, tosin en kyllä usein seuraakaan kokkiohjelmia telkkarista. Haluaisin kyllä tulla sun keittiöön katsomaan kun kokkaat! Jatka samaan malliin!

Vierailija

Taidan olla vähemmistöä...mutta en sentään ihan outo, kun kannustatte :-)))

Jatkan kyllä, ja vaikka oikeasti televisioon, jos joku huolii!

ap

Vierailija

Pienenä sekoitellessani hiekkaa ja vettä ämpäriin kuvittelin olevani koulun ärsyttävin tyyppi ja tekeväni jotain tyyliin "pissakakkua". Leikin tätä useinkin ja ihan ääneen selostin, että "nyt laitan nämä oksettavat koirankakat tänne kakkutaikinaan, minkä sitten syön ihan yksin". Namnam!

Vierailija

useinkin väritin arkisia tekemisiäni just tuollaisilla kuvitteluleikeillä. Jossain vaiheessa se vain ei enää tuntunut luontevalta, vaikka olisikin kovasti vielä joissain tilanteissa itsekseni halunnut leikkiä mielikuvitusleikkejä. Nyt olen ihan tiukasti kiinni reaalielämässä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat