Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö miehenne koskaan näin? ov

Vierailija

Lähti kalareissuun ja oli ollut puhetta yhdestä yöstä. Nyt kuitenkin juuri autoa käynnistellessä ilmoitti, että voi mennä varmaan toinenkin yö. Sanoin, että no eihän sitä nyt noin vain jäädä ja mies vain sitten "arvasin olisi pitänyt ilmoittaa vain puhelimella".

Mietin sitten että olenko liian tiukkapipoinen vai mitä?

Kommentit (7)

Vierailija

eihän sitä voi tietää mitä toinen on suunnitellu. mun mielestä ei oo reilua toista kohtaan, vain ilmottaa et nyt teen näin (ja sumpli ite asias kuten parhaaksi näet)

tiedän että on perheitä joissa toimitaan näin, mutta ikinä ei mieheni enkä minäkään noin toimisi. meillä sovitaan asioista ja otetaan toinenkin huomioon.

eli mun mielestä et oo tiukkapipo vaan ihminen joka haluaa tulla huomioon otetuksi.

Vierailija

mutta tiiän, että kun mise lähtee kalaan, sillä voi mennä sielä päivä jos toinenkin. olenkin jo oppinut olemaan sopimatta mitään erityistä pariksi päiväksi, kun ukko pakkaa kalavehkeet.

Vierailija

Mies saa toki mennä niin paljon, kuin sielu sietää, mutta mä haluan siitä etukäteen tietää kuinka pitkän reissun aikoo tehdä. Mun mielestä toi on tosi raukkamaista käytöstä mieheltä. Itse kerron miehelle omat menoni tarpeeksi ajoissa, että osaa sitten asennoitua hoitamaan kaikki yksin.

Vierailija

Mies kyllä on pois öitä kotoa enemmän kuin toivoisin, esim. pitkillä työmatkoilla ja välillä mulla kyllä palaa käämi, kun hän kertoo, että taas tuli matka tai että joku matka on pitempi kuin aluksi on sanonut.

Mutta mun miehessä on silti miestä kertoa nuo matkat ja niiden pidentymiset naamasta naamaan, hyvissä ajoin eikä viime tipassa tai puhelimella, vaikka aina mun vastaus ei olekaan iloinen ja ystävällinen.

Vierailija

Hemmetti, kyllä kai teidän miehillä nyt duunit on ja muuta elämää sen verran, että kyllä niiden nyt vähintäänkin nyt itse jo lähtiessään on pitänyt tietää, kuinka kauan siellä kalassa menee. Aivan uskomatonta touhua, ettei noista voi reilusti yhdessä sopia!

Toisekseen se "kalastaminen" on monesti kyllä ihan pelkkä tekosyy ryypiskelylle ja puskassa tyhjän panttina istuskelulle. Missä ei sinänsä ole mitään vikaa, rentoutuahan täytyy kaikkien välillä. Mutta että se jotenkin piilotetaan siihen, että käydään ihan tärkeänä "kalassa":

.

Brokeback Mountainissakin ne ukot kävi vaimoiltaan salaa "kalassa". Heh

Vierailija

Ilmoitti vasta paluupäivänä tosi myöhään, ettei tulekaan vielä kotiin. SE oli todella raivostuttavaa ja yksi syy siihen, miksi hän on se ex.

Uusimmat

Suosituimmat