Tiedätkö/tunnetko monta perhettä jossa on kahdet kaksoset?

Vierailija

Onko perheessä muita lapsia kaksosten lisäksi?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Mun kaksoset on jo niin isoja, että mielellään ottaisin myös toisen setin. Olinkin tuossa jo raskaana, mutta odotin vain yhtä. Sain keskenmenon. Tulis nyt ees se yks. Vaikka kaksosetkin olis kivat...

Saa nähdä saako mun tytär sitten aikoinaan kaksoset tai se mun nuorempi sisko, joka on myös kaksonen.

Vierailija

Ex-naapureillamme, jotka siis molemmat toisella kierroksella oli melkoinen katras. Kummallakin vanhemmalla oli kaksoset edellisestä liitosta ja lisäksi toisella yksittäinen lapsi. Yhdessä saivat vielä kahdet kaksoset ja kolmoset! Kolmosia olivat kaiketi vahinko, syntyivät tosi pienellä erolla nuorempiin kaksosiin.

Vierailija

Melkoista hulinaa on aamusta iltaan ja välillä kieltämättä öisinkin. Mies on onneksi aktiivisesti osallistumassa arjen pyöritykseen, joten en ole missään vaiheessa ollut pienten kanssa pitkiä aikoja yksin kotona.

Vierailija

Kyllähän nuo pojat välillä riehaantuvat, mutta aika helppoja ovat kyllä meidän kaikki lapset olleet ainakin tähän asti.

Tällä hetkellä kun lapset näin pieniä niin ihan perushoito vie paljon aikaa kahdeltakin aikuiselta.

T:25

Vierailija

Ihan siksi vain kyselen, kun hiljan oli se tutkimus että poika-tyttö-kaksosista tytöillä on usein hedelmällisyysongelmia.

Lainaus:

Kahdet kaksoset ja yks yksönen siinä välissä. Itse kuulun niihin kaksosiin. Kaksoset ovat tyttö-poika ja tyttö-poika. Itsellänikin on kaksoset (tyttö-poika) ja äidin siskolla (poika-poika).

Vierailija

Kaksien kaksosten (jotka kaikki poikia) välissä syntyi yksi tyttö. Nämä kaikki viisi olivat yhtä aikaa yläasteella, eli syntyivät noin vuoden välein.

Vierailija

Törmäsin vuosi sitten perheeseen jossa silloin n. 1v ja n. 3v kaksoset.

Keskustelimme ohimennen ja ymmärsin ettei heillä ole muita lapsia.

Vierailija

Vanhimmat kaksostytöt menivät kouluun niillä kieppeillä kun nuoremmat kaksostytöt syntyivät. Ei muita lapsia. Näillä nuoremmilla kaksosilla on kovin vaikeita terveysongelmiakin, ramppaavat sairaalassa alvariinsa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat