Tää on tosi hölmöä.. mutta voisiko mun miehellä olla toinen?

Vierailija

Ihan vaan sen takia epäilen, että viime viikkoina ja oikeastaan kuukausina on tullut aika lailla ylimääräisiä menoja. Menot on kyllä aina jotenkin hyvin perusteltuja, esim. työmatkoja parin muun työkaverin kanssa (miespuolisen), muita työhön liittyviä illanviettoja, joissa sanoo käyvänsä asiakassuhteiden vuoksi. Hänen työssään nämä suhteet on kyllä tärkeitä. Mitään muuta aihetta epäilylle en kyllä keksi, puhelinta en ole sentään vakoillut.

Kommentit (10)

Vierailija

Jos mieheni kehittelis kokoajan tuollaisia.. Eihän nyt voi olla mahdollista et on kokoajan "duunia". Ainakin oma mieheni tietää menonsa ainakin 1,5vkoa etukäteen ja informoi niistä heti. Ja yleensä vielä toistamiseen lähempänä.

Missä hän on töissä? Tai minkälaista työtä tekee? Onko ennen ollut tiivis työtahti?

Vierailija

mä kyllä huolestusin ite jos mun miehestä ois kyse. Mut riippuu tietysti työstä paljon. Minun mies hoitaa kaikki tollaset työajalla. JA jos yhtäkkiä alkais hoitelee noita juttuja iltasin tai yllättävin menoin niin varmaan ihmettelisin.

Muuten eiköhän noita seksi-juttuja voi oppia muualtakin, eikä vain toiselta naiselta.;) Mut hyvin mahollista myös jälkimmäinen, voimia sulle, on raskasta olla mustis. Toisaalta kannattaa myös osittain luottaa omaan vaistoon!!!

Vierailija

Parasta on olla rauhallinen eikä alkaa syyttämään ketään mistään, vaan aloitat keskustelun omasta pahasta olostasi. Jos mies sitten hyökkää, vaikka sinulla on paha olla, on hän syyllinen, sillä jos hänellä on puhtaat jauhot pussissa hän haluaa, että sinulla on hyvä olla kanssaan ja kuuntelee.

Vierailija

Omassa ja mieheni työpaikassa tuo olisi ihan mahdollista, enkä pohtisi asiaa sen suuremmin. Jos on vaikka joku isompi projekti päällä niin aikataulut venyy ja paukkuu, tulee yllättäviä reissuja ja tosiaan joskus on perjantai-iltanakin yllättäen iskenyt puhelinkokous lontoolaisten kanssa. Eli jos miehesi on vastaavissa ja vieläpä kansainvälisissä töissä, niin tosiaankin varmaan kertoo ihan totuuden ja on töissä. Jos taas noita työjuttuja on ihan ykskaks yllättäen alkanu tulla ilman että on toimenkuva muuttunut tms. niin sitten ehkä itsekin miettisin vähän missä mennään.

Luulen että tällaiset asiat muutenkin jotenkin vaistoaa. Jos teillä on suhde kunnossa ja on läheisyyttä ja aidosti olette edelleenkin rakastuneita ja otatte toisenne päivittäin huomioon, niin vaikea siihen väliin on kenenkään kolmannen osapuolen tunkea. Jos tuntuu että tilaa saattaisi olla, kannattaa varmaan ihan reilusti ottaa asia miehen kanssa puheeksi ilman epäilyjä ja syyttelyjä ja kysyä vaan että missä mennään tämän parisuhteen kanssa.

Vierailija

Mies tekee työtä, jossa työskentelee eri asiakkaille ja vaikka ei varsinaisesti ole markkinointipuolella, on usein mukana kaikenlaisissa markkinointipalavereissa yms. Aiemmin ei ole ollut ollenkaan näin paljon menoja, siksi tämä ihmetyttää. Ymmärrän kyllä että menoja voi tulla lyhyelläkin varoitusajalla, kun sovitaan tapaamisia eri tahojen kanssa. Ja on mies ilmoittanut minulle jo nyt esim. ensi syksylle muutaman päivämäärän, jolloin tietää varmasti olevansa pois päivän-pari. Mutta hänen toimenkuvansa tai tittelinsä ei ole muuttunut ja siksi ihmetyttää tämä yhtäkkinen muutos. Aiemminkin tapaamisia on ollut (tosin harvemmin), mutta ne on hoidettu työajalla. Nyt on näitä iltamenoja ja yli-yön juttuja ilmaantunut.

Lainaus:

Jos mieheni kehittelis kokoajan tuollaisia.. Eihän nyt voi olla mahdollista et on kokoajan "duunia". Ainakin oma mieheni tietää menonsa ainakin 1,5vkoa etukäteen ja informoi niistä heti. Ja yleensä vielä toistamiseen lähempänä.

Missä hän on töissä? Tai minkälaista työtä tekee? Onko ennen ollut tiivis työtahti?

Vierailija

Ehkä olen vain itse vinksahtanut tästä. Suhde on ihan ok, riitoja on, mutta niin on ollut ennenkin. Seksissä minä olen ollut aina aktiivisempi. Se on ehkä vähän outoa myös, kun miehellä on ollut nyt pari kertaa joku ihan pieni uusi 'juttu' sängyssä, aiemmin sellaisia on saanut melkein kerjätä, eikä ole innostunut. Tuli nyt vasta mieleen. Kai sitä vaan hakemalla hakee merkkejä jostain..?

Vierailija

Olen lietsonut itseni sellaiseen tilaan viime viikkoina, että oikeasti alan uskoa jotain olevan tekeillä. Esim. tänään mies lähti johonkin 'pakko-olla-paikalla-sori-kulta-mutta-soittelen -sulle -sieltä' - tilaisuuteen, ja äsken tuli viesti että nyt alkaa joku kokous enkä ehdikään soittamaan. Olen ehkä täysin vainoharhainen mutta kyllä tällainen minut saa epäilemään. Jos kysyn mieheltä, hän takuu varmasti suuttuu ja kieltää kaike, oli sitten jotain tai ei.

En ole ihmeemmin estellyt miehen menemisiä, mutta viime kerroilla olen kyllä ollut avoimen pettynyt kun yhteistä aikaa menee taas työjuttuihin.

Vierailija

Yritin jo vähän viritellä keskustelua epäilyistäni, mutta mies kielsi ja suuttui ja alkoi syyttää minua kaikesta muusta. Hän reagoi kaikkiin syytöksiin aina samalla tavalla eikä pysty rakentavaan keskusteluun. Paitsi joskus ison riidan jälkeen kun on katuvainen sanoistaan.

Noista iltamenoista vielä, ymmärrän toisaalta ne, koska eihän mies niiden ajankohtaa päätä tai niitä itse järjestä, jos ne nyt niitä on. Mutta silti..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat