Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen! Ole kiltti äläkä

Vierailija

pukeudu vajaamittaisiin housuihin ja pitkän paitaan. Silmiini sattuu, kun kuljen editseni.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Lainaus:

täällä yksi persjalkainen, joka on tyytyväinen kun vihdoinkin kaupoista löytyy ptikiä paitoja eikä lyhyitä, joita saa nykiä kokoajan alaspäin. Pukeudun juuri kutne haluan, live with it :DDD

Ja lisään vielä että onneks löytyy myös tarpeeksi korkeavytötäröisiä housuja ettei persvako näy kokoajan. Se on niin ällöö kun jopa ravintoloissa ihmiset istuu paita puolessa selässä ja housut puolessa perseessä niin että vakoa näkyy n.5cm. Yritä siinä sit syödä!

Vierailija

Näitä mun selluliittireisiänikö? Mut enhän mä käytä edes lyhyttä hametta. Mä oon hei yrittänyt, mul on aina pitkät housut. Vai onko mulla taas ollut liian pienet toppaukset tissiliiveissä? Sori. Mä yritän. -ap

Vierailija

täällä yksi persjalkainen, joka on tyytyväinen kun vihdoinkin kaupoista löytyy ptikiä paitoja eikä lyhyitä, joita saa nykiä kokoajan alaspäin. Pukeudun juuri kutne haluan, live with it :DDD

Vierailija

jota on kehuttu hyväksi synnyttäjäksi. Kakkonen tuli vieläpä niin vauhdikkaasti, ettei meinannut kätilö mukaan ehtiä. Kaiken lisäksi mulla on molemmilla kerroilla ollut tosi pieni vauvamaha, kai se vaavi on sitten uponnut sinne pitkään selkään... Kiva, että jotain hyötyä tästä siis. Ja ap:lta pyydän nöyrimmästi anteeksi, että satutan silmiäsi. Auttaisiko siihen oikein vahvat aurinkolasit?

Vierailija

Lainaus:

älä pukeudu takapuoltasi korostaviin vaatteisiin. Mutta enpä ole itsekään täydellinen, joten en arvostele eikä silmiini satu. Mielelläni kuitenkin otan vastaan vinkkejä omalle vartalotyypilleni = pökkelö keskivartalo, ei lantion kaaria ja kapeaa vyötäröä

Tiedän, että yleisen mittapuun mukaan en ole edustavimmillani esim. farkuissa, mutta oma mies tykkää ja se on pääasia. Perse se on rumakin perse. :)

Vierailija

että pitkäselkäiset naiset ovat hyviä synnyttämään, synnytykset ovat heille helppoja. Lyhytselkäiset taas saavat kärsiä pitkään kestävistä synnytyspoltoista.

Vierailija

älä pukeudu takapuoltasi korostaviin vaatteisiin. Mutta enpä ole itsekään täydellinen, joten en arvostele eikä silmiini satu. Mielelläni kuitenkin otan vastaan vinkkejä omalle vartalotyypilleni = pökkelö keskivartalo, ei lantion kaaria ja kapeaa vyötäröä

Vierailija

Mulla kanssa lyhyet jalat ja jalassa vajaamittaiset housut ja ballerinat ja päällä vauvamahan peittävä pitkä löysä paita. Oloni on hyvä näin ja näytän hyvältä, ihan sama mulle mitä sä ajattelet!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat