Mitä haittaa Pepsi Maxista? Siis eihän se terveellistä ole, mutta

Vierailija

onko siitä haittaa painonhallinnassa? Kun esim. Olet mitä syöt - ohjelmassa pepsi maxit heitetään ekana jorpakkoon..

Kommentit (13)

Vierailija

Olen juonut 12 vuotta pepsimaxia vähintään litran päivässä. Olen lähes 40 v , eikä KOSKAAN ole ollut yhtään reikää hampaissa.

Et en sit tiijä...

Vierailija

juon lasillisen papsi maxia ja se riittää!

mun dietillä kun saa juoda lighti limppareita niin paljon kun haluaa ja on toiminutkin...

diabetikoille pepsi maxi on kaikkein parasta light juomaa, ei siis mitään cocis lightejä...

Vierailija

muuten keholle. Ei kenellekään ole hyväksi vetöö keinotekoista makeutusainetta älyttömästi. Aspartaami ei ole haitallista, mutta sen vaikutuksia ei edes varmuudella tunneta, joten ei kannata litratolkulla juoda Maxia.

Vierailija

Tuollainen aspartaamilla makeutettu juomahan on tosi äkkimakeaa, makeampaa kuin sokeriversio. Monilla paino-ongelmaisilla makeanhimo on kova ja pepsimaxin tms. juominen vain ylläpitää sitä. Kun sellaisen jättää, niin marjojen ja hedelmien luontainen makeus alkaa riittämään makeannälkään: ei kaipaakaan enää sokerijugurtteja tms. lihottavia herkkuja, vaan luonnonjugurtti marjoilla toimii paremmin.

Vierailija

Ohjelman ihmiset syövät ja juovat kaikkea yltiöpäisesti. Tarkoitushan on alkaa painon pudotus nopeasti siksi kaikki muut kuin rehut heitetään kylmästi roskiin.

Vierailija

vaan juoma sinällään on niin hapanta, että siitä on haittaa, kun sitä juodaan suuria määriä, ja aspartaamilimuja moni juo paljon, koska niissä ei ole energiaa. Vastaavasti myös appelsiinimehun kittaaminen on happamuuden takia haitaksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat