Miksi joskus orgasmin hetkellä itkettää?

Vierailija

Käykö muille näin? Joskus yhdynnässä ja joskus masturboidessa juuri orgasmin hetkellä alkaa itkettää ja tulee hetkellisesti surullinen olo. Tätä tapahtui mulle nuorempana (ilman orgasmiakin yhdynnän jälkeen) mutta nyt silloin tällöin. Ihmetyttää.

Kommentit (9)

Vierailija

mutta olen kokenut sen siten, että orgasmi osuu johonkin käsittämättömään hyvän olon ytimeen, joka laukaisee itkun. Mies kyllä ekaa kertaa ihmetteli, kun aikoinaan kyynelsilmin halasin ja sopertelin rakkautta rakastelun jälkeen.

Joskus taas hymyilyttää ja on supervirkeä olo - mistä siten lie johtuukaan nämä erilaiset tunteilut seksin jälkeen :-)

Vierailija

Voi tulla jotain ihan törkeää tai sit joskus yllättäin jotain tollaista ;) kai mäkin olen sitten niin herkkis, itkettää melko helposti muutenkin ja jos oikein naurattaa, niin sittenkin hetken päästä itkettää, eli hysteriaan on taipumusta.. Kiva kuulla, että en ole ainoa outo tässä asiassa. ap

Vierailija

Tuntui vaan niin hyvältä!!! Mies oikeastaan loukkaantui mun itkusta, ja luuli tehneensä jotain väärin. Ei uskonu, että puhuin totta kun sanoin itkiessäni, että mulle vaan tuli niin hyvä olo.

Minä nyt liikutun ilosta ja onnesta arjessa muutenkin lähes päivittäin, niin en ihmettele, miksi en voisi liikuttua myös hyvästä seksistä.

Vierailija

Mulla myös tunteet ja itku joskus pinnalla orgasmin jälkeen. Joskus tästä kyselin, mutten koskaan saanut vastauksia. Tuntuu, että jotkut tunnepadot, stressi ja jännitys tms. laukeavat, tulee ihana rentoutus ja kummallinen surumielisyys. Olisi kiva tietää ihan oikeasti mistä tässä on kysymys ja mikä merkitys sillä on. Joskus on tullut myös tuo pitelemätön nauru, mutta harvemmin.

Vierailija

mutta kaverini joskus kerto että oli niin ihanaa että alko itkeen. En kyllä ite voi sitä ymmärtää, mutta olishan sekin hauska kokee... ehkä sitten ymmärtäisin paremmin.

Vierailija

latina on vain kieli, ei kulttuuri. Sanonnat ovat lähtöisin kulttuurista.

Post coitum, omne animal triste est, "parittelun jälkeen kaikki eläimet ovat surullisia"

Vain ihmiset rakastelevat eikä tuossa puhuttu ainoastaan nisäkkäistä, vaan eläimistä.

Lainaus:

Post coitum omne animal triste.

Se on vanha latinalainen sanonta:

"Rakastelun jälkeen nisäkkäät ovat surumielisiä" ja viittaa varmasti osittain tuohon tunteeseen.

Itse olen myös kokenut sen.

Vierailija

Post coitum omne animal triste.

Se on vanha latinalainen sanonta:

"Rakastelun jälkeen nisäkkäät ovat surumielisiä" ja viittaa varmasti osittain tuohon tunteeseen.

Itse olen myös kokenut sen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat