Arvaa millainen mieheni on? Itse olen tälläinen:

Vierailija

28-vuotias, hoikahko.

Kasvanut uskovaisessa kodissa yhden pikkuveljen ja yhden pikkusiskon kanssa. Vanhempani olivat hyviä vanhempia, isä tosin paljon poissa, mutta äiti oli kotiäiti ja aina läsnä.

Ammatilani olen tradenomi ja vakituista työtä ei nyt ole. Lapsia on kaksi, 1,5v tyttö ja 5v poika.

Olen melko rauhallinen yleensä, tykkään pohdiskella asioita ja haaveilla, uskossa olen ollut lapsesta saakka, tykkään jumpata, käydä lenkillä ja lukea kirjoja. Kotona olen vähän laiska mutta suoriudun kuitenkin kaikesta tarpeellisesta. Tykkään myös hupsutella lasteni kanssa.

Arvatkaapa millainen mies mulla on? ;)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

On ihan suomalainen, mutta tulinen luonteeltaan. Sellainen äkkipikainen, menevä, huumorintajuinen, erittäin sosiaalinen. Ei ole uskossa lainkaan ;) eikä piittaa uskonasioista yhtään, mutta antaa mun pitää rauhassa aatteeni. Ei ole yhtään pohdiskeleva vaan toiminnan mies. Tatskoja löytyy yksi. Iän myötä on vähän pyöristynytkin, keskipituinen.

Juhannuksena tulee 15 vuotta yhteistaivalta täyteen ja hyvin menee edelleen ja rakastetaan toisiamme eikä voitaisi kuvitellakaan elämää ilman toista.

Itsekin olen sitä joskus mietiskellyt, että miten me oikein rakastuttiin ja päädyttiin yhteen. Kaikki tuntui kuitenkin aika selvältä heti. On se ihmeellistä :)

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat