Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA!! Lapsi pyyhki kasvonsa likaiseen mänkkäriin!!!!!

Vierailija

MItä teemme, soitammeko terveysneuvontaan, voiko lapsi saada jotain trauteja tuosta likaisesta mänkkäristä?? Syytän itseäni, olin vienyt likaisen mänkkärin (käytetty 2 kk) kylppäriin pesukoneen päälle ja lapsiparka oli sen siitä ottanut ja pyyhkinyt suklaiset suupielensä siihen :((( kamalaa, lapsi on vasta 2 vuotias....;(((

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Oli oikeen oikeeoppisesti kovettunut kun esitteli kaverilleni. Se "suhde" ei kauaa kestänyt. Kyllä naurettiin aika paljon jälkeenpäin asialle (yökkäilyn lomassa).

Vierailija

ajatella mitä kaikkea voi tapahtua- kyllä tää palsta on niin ihmeellinen- ehkäisyneuvojakin täällä on jaettu jo vuodesta pipo ja kypärä.

tv21

Vierailija

ja joku pentu on pyyhkiny naamansa äitinsä kuukautis suojaan :DD

niinku menkkarätti, mänkkärirätti ois jostain päin muailmaa murteella :)

Apua teidän kanssa, kaikkea sitä oppiikin kun käy aveella ;) pitäisköhän meidänkin....

MÄNKKÄRI :DDD

Vierailija

(tai autossa, tai missä vaan nyt seksiä harrastavat...) seksin harrastamisen varalle (siihen siis pyyhitään ne valuvat mällit seksin jälkeen). Mutta hoh hoijaa taas, kuinka helvetin huono provo!

Kukaan tuskin käyttää "mänkkäriään" 2 kk putkeen, ja mitäs hiton haittaa sille lapselle muutenkaan mällirätin kuivuneista spermoista olisi? Sitä en sitten tiedä, kuinka paljon ap:n provopersoona niitä tauteja kantaa, mutta luulisi itse tietävän, mitä tauteja mänkkärissään voi pesiä...Tosi laimee yritys. Menkää teinit nukkumaan.

Vierailija

sit tietty laitoin ne pikkarit jalkaan ilman ehkäisyä.... Niin nyt se pesutulos on jo 15v. Hitsi. mun mielestä mänkkärit on ihan tyhmiä ja sitäpaitsi tosi epäluotettavia. Kuka se oli joka sanoi, et se on ihan ok. ehkäisykeino???

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat