Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Aattelin vaan, kun se tossa äskösessä jaksossa veteli kielareita jonkun ruotsalaispimun kanssa ja muutenkin vaikutti olevan intiimiä menoa...

Vai oliko sen melasniemen mies se toinen milonoffin veljeksistä tai se kolmas...?

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siinä ohjelmassa on jätkillä oikee meininki. Ja vaikka ite olen tavallinen pakettimatkaaja, niin en voi matkustaa Thaimaaseen just ton ohjelman takia. Oon vaan saanu siitä paikasta niin tylsän kuvan että ennemmin meen kanarialle kuin kaiken kansan kaukomatkalle aasiaan.

Teidän pitää nyt vaan sisäistää ettei kyse ole matkailuohjelmasta vaan travelleriohjelma. Tämä on ihan oma matkailija ryhmä, joka menee sinne minne nenä näyttää. Kotimaassa ei pidetä omaisuutta vaan reissataan maailmalla mahdollisimman edullisesti nauttien vieraasta kulttuurista ilman että maksetaan maltaita siitä että katotaa jotain uusinta elokuvia ravintolassa (kuten viime jaksossa oli).

Av taitaa todellakin olla köyhän mamman google, kun mitään tietoa ei osata itse etsiä, vaan oletetaan että muut tekee sen sun puolesta. :D

Jannut näyttää siltä että oisivat kokoajan jossain päihteissä, jutut on tympeitä ja jotenkin ilkeitä. Tulee sellainen kiristynyt olo kun tuota katsoo, en oikein osaa selittää miksi. Ärsyttävintä on, että ohjelmasta tuttua "päräyttävää" sanontaa viljellään nykyään vähän joka paikassa.

Eikös se Tuomas seurustele sen SUOMALAISmimmin kanssa, joka myös esiintyi äskeisessä jaksossa? Olen ainakin heidät bongannut yhdessä Helsingissä ei niin kauan aikaa sitten. Siis sen Jennin...

ylimielisyyden yms kanssa. Minä en pidä ohjelmaa huonona siksi, ettei se ole perinteinen matkailuohjelma vaan ihan muista syistä. Aivan kuten viestissäni kirjoitinkin.

-16

että jakso jossa Tunna "vetelee kielareita jonkun ruotsalaispimun kanssa" on se, mikä on kuvattu vuonna 2002. Paitsi että se nainen tais olla suomalainen. Ja Vilman mies on Tuomaksen veli Juho Milonoff.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat