Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaisko tällainen grillimenu?

Vierailija

* Salaatti (jääsalaatti, kirsikkatomaatti, kurkku, paprika, feta eri kulhossa)

* Valkosipulivoipatonki

* Grillatut broilerin minuuttipihvit (itse marinoidut)

* Grillattua possun sisäfileetä (itse marinoitu)

* Tuorejuustolla ja kevätsipulilla maustetut porkkanat grillissä

* Jälkkäriksi valkosuklaadaim-kakkua ja kahvia

Pitäiskö olla vielä jotain?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ihan noita pakastealtaan pikkuporkkanoita, pilkon joukkoon kevätsipulia ja päälle maustettua tuorejuustoa ja nyytti kiinni. Jostain ruokablogista olen ohjeen napannut.

Vierailija

Laitatko ne suoraan pakkasesta vai sulatatko ensin? Kaikki samaan nyyttiin, vai laitatko annoskokoja? Paljonko sulatejuustoa? Nokare vai ihan reilusti? En ole koskaan grillannut pikkuporkkanoita, mutta hyvältä kuulostaa. Meillä tehdään usein herkkusieniä, joista kanta pois, kannan paikalle tuorejuustoa ja ympärille kietaistaan pekoni. Sitten puuvartaaseen ja grillataan. Pinnan voi vielä sivellä marinadilla. Tosi hyvää!

Vierailija

Meidän grilliin ei taida enää mahtua ne bataattilohkot, joten laitan joko uusia perunoita tai sitten en mitään... Itse en niitä perunoita siis osaa kaivata, joten en osaa oikein asettua perunan huutelijoiden asemaan ;) Mutta pitää katsoa, miltä uudet perunat kaupassa huomenna näyttää.

ap

Vierailija

Mutta joku Creme Bonjour "hell edition" tms. tais olla se paketti, mikä jääkaapista löytyy... Sellainen vähän tulisempi/mausteisempi versio siis.

Lainaus:

Mitä tuorejuustoa laitat porkkanoihin? Pitää itsekin kokeilla :-)

Vierailija

Perunoita en nyt ehkä tällä kertaa laita, tosin en ole vielä ihan varma. Ehkä laitankin, onhan ne uudet perunat tosi hyviä. Normaalisti siis en pottuja käytä juuri koskaan, joten ei tullut mieleenkään. Mutta kiitti vinkistä :)

Ikinä en ole käyttänyt halloumijuustoa, oliskohan se kiva lisä, siis grillattuna?!

ap

Lainaus:

esim. Pirkan tahnat on mainioita, salviatahna parasta.

Vierailija

Perunoita ei minusta tarvitse (välttämättä), laita vaan reilusti patonkia. Ja salaattiin myös sitä kevätsipulia.

Ja sit hyvät juomat seuraksi! Missä tätä tarjoillaan? ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat