Anoppi kalpeni kun ilmoitin ettemme tule jussina hänen mökilleen

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

mutta omilla vanhemmillani on. Olemme aika useat juhannukset siellä viettäneetkin, mutta nyt olemme alkaneet viettää omaa juhannusta (aattoa) kotonamme grillaten, saunoen ja pihapelejä pelaten. Ja on ollut tosi mukavaa. Mökillä voi käydä kylässä ja saunomassa muinakin kesäviikonloppuina.

Vierailija

miten näin moni on anoppinsa talutusnuorassa. Anoppi oikein olettaa, että tullaan heille viettämään juhannusta. Meillä kyllä perhe päättää itse, mitä juhlapyhinä tehdään. Anoppi voi toki kutsua, mutta tietää, että me teemme itse päätöksen asian suhteen.

Vierailija

en ole kertaakaan viettänyt lasten kanssa juhannusaattoa appivanhempien mökillä, mies ollut siellä jos ei töissä. Syynä se että minun vanhempien mökille tulee veljeni perheensä kanssa ja heillä saman ikäisiä lapsia. Lapsemme haluavat leikkiä heidän kanssa ja mieheni ei taas halua sinne jussina tulla kun siellä ei pahemmin kukaan viinaksia ota... Menen lasten kanssa sitten juhannuspäivänä anopin mökille ja jäädään yöksi. Koskaan kukaan ei ole asiasta huomauttanut ja tämä järjestely on sopinut kaikille.

Vierailija

Minä oikeasti ihan odotan, että pääsemme viettämään juhannusta anopin mökille. Siellä saa hyvää ruokaa ja lapsi viihtyy anopin kanssa, joka on eläkkeellä oleva opettaja, hän keksii koko ajan lapsille mukavaa virikettä. Mökkisaunan voittanutta junannustunnelman luojaa ei olekaan. Miehen kanssa istutaan saunan pukuhuoneessa ja korkkaan sen vuoden ainoan olueni, me höyryämme ja kenties mennään saunaan vähän kiihkeissäkin tunnelmissa. Juhannukseen kuuluu, olut, saunapano, kokko, makkara, hyttyset, yötön yö, kuikan huuto ja läheiset yhdessä.

Vierailija

että on huonot välit anoppiin, jos ei halua viettää juhannusta anopin luona?

Vai tarkoittaako sitten anopin luona vietetty juhannus automaattisesti sitä, että on huonot välit omiin vanhempiin?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat