Mitä mieltä olette, jos kaksosille annetaan kolme nimeä ja kaksi viimeistä molemmilla samat?

Vierailija

Tänään paikallislehdessä oli kastetuissa kaksostyöt joiden 2. ja 3. nimet olivat täsmälleen samat.

Mun mielstä jotenkin mielikuvituksetonta. Lapsiparat, on siinä omassa identiteetissä hakemista, varsinkin kun ensimmäiset nimetkään eivät paljoa eronneet toisistaan.

Toivottavasti näiden kaksosten äitikin sattuu olemaan täällä ja kommentoit miksi päädyitte tollaseen ratkaisuun.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minusta se ei ole niin outoa (ei kyllä idearikastakaan), kun se, että kaksosille annetaan samat toiset ja kolmannet nimet.

Nimenomaan se oma identiteetti. Aina puhutaan, että kaosia pitää kohdella yksilöinä, mutta jos niillä on jo tosi samankaltaiset nimet, niin aika massaa ovat.

Vierailija

Samaa ihmeteltiin myös meillä aamulla kun luettiin ko lehteä. Näiden tyttösten etunimetkin oli melkein samat, vain yhden kirjaimen heitto nimissä!!

Ei tajua..

Vierailija

joku ystävällisesti laittaa ne nimet tähän ketjuun? Ei kai ne kovin salaista tietoa voi olla kun on kerran lehdessäkin julkaistu ;)

Vierailija

on myös lähes identtiset nimet. Ekat nimet hyvin lähellä toisiaan ja toka nimi täsmälleen sama. Lapset puetaankin täysin samanlaisiin vaatteisiin.

Ja sitten kuitenkin äiti on itse huolissaan, että kohdellaanko lapsia riittävästi yksilöinä...

Vierailija

Niitä sattuu. Omassa vihki-ilmoituksessa mun nimi oli totaalisen väärin, ja kun pienellä paikkakunnallamme vielä sen niminen about samanikäinen ihminen eleli, oli asiassa sekaannusta kerrakseen.

Vierailija

Mulla menee jotenkin kylmät väreet selkäpiissä. Tulee semmonen olo, että jos yksi lapsi kuolee, niin sitten on toinen samanniminen heti tilalla. Tulee kalma olo.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat