Onko mll:n lastenhoitajissa myös aikuisia?

Vierailija

Ovatko kaikki mll:n hoitajavälityksen lastenhoitajat nuoria koululaisia ja opiskelijoita vai onko joukossa myös aikuisia?

Olen itse kotiäitinä ja aion kotiin myös jäädä kun kuopus kohta täyttää kolme vuotta, mutta toisaalta jotain osa-aikaista voisi iltaisin ja viikonloppuisin jonkin verran tehdä miehen ollessa kotona ja saada siitä vähän tuloja.

Ja kun itsellä on lastenhoitoalan koulutus olemassa niin yhtenä vaihtoehtona on tullut mieleen tuo mll:n hoitajajuttu.

Tiedän toki että mikään kultakaivos tuo työ ei olisi mutta olisipa jotain pientä lisätuloa.

Mutta onko tuossa toiminnassa ylipäätään aikuisia mukana?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

kuinka usein olet keikkoja saanut? Ovatko olleet pääasiassa iltaisin vai viikonloppuisin, vai oletko pystynyt tekemään myös arkisin päiväaikaan?

Vierailija

Näköjään siis on myös aikuisia hoitajia. Löytyisikö täältä ketään joka olisi esim. juuri kotiäitiytensä ohella tehnyt noita keikkoja?

Itse kyllä mietin tuota vaihtoehtona ihan vakavissani. Tosi kun juttelin asiasta yhdelle tutulle niin tämä ihmetteli kovasti miksi menisin omien lasten hoidon lisäksi vielä iltaisin hoitamaan toisten lapsia pienellä korvauksella... No, jos menisin oman alani töihin niin hoitaisin päivät toisten lapsia ja illat omia, tätä ei kukaan varmaan ihmettelisi..

Tiedän että palkka olisi tosi pieni mutta toisaalta monta vuotta pelkällä peruskotihoidontuella ilman mitään lisiä olleena niin on jo tottunut pieniin tuloihin joten en rikastumaan tuolla luulekaan pääseväni.

Vierailija

meidän vauvoja hoiti enimmäkseen 60 v ml hoitajat

varmaan eniten ollut 17-25 v ikäisiä hoitajia meillä-

käytin vauva-aikana jopa 1 x vk mll hoitsua

ja

nykyään työssäkäyvänä ainakin 1 x / kk

Vierailija

Meillä ei ole kovin montaa kertaa MLL hoitajaa ollut, mutta aina on ollut tälläinen 50+ mummo. Emme ole erityisesti pyytäneet, mutta nuorempia ei ole tarjottu.

Vierailija

haluaisin palkata jonkun vakiohoitajan, nimenomaan aikuisen, vaikkapa kerran viikossa aina samaan aikaan (töitten jälkeen illalla, ehkä klo 16-20). ja yhdelle, aurinkoiselle ja kiltille 2-vuotiaalle. mutta kun nettiin ilmoituksiaan laittavat vain lapsettomat koululaiset ja opiskelijat, joiden huomaan en uskalla lastani jättää - kokeiluhoitokertoja on ollut siten että itse olen läsnä, mutta ei heillä vaan ole samanlaista turvallista otetta hommaan kuin aikuisella. olisin valmis maksamaan hyvin ja tarjoamaan ruuat, matkakulut, yms., mutta kun hoitajan ja hoidon tarpeen kohtaaminen tuntuu olevan vaikeaa! pliis jos teitä on ja haluaisitte tulla käymään "haastattelussa", ilmoittakaa itsestänne tähän ketjuun. luon sitten vaikka jonkun hotmail-osoitteen, johon voi laittaa mailia yhteystietojen vaihtoa varten. vai ovatko mll:n keikat jostain syystä mieluisempia, tarjoavatko he jotain erityistä?

nimim. tukiverkot kaukana, parisuhdettakin olisi kiva kerran viikossa hoitaa :)

Vierailija

nimenomaan mainitaan että suurin osa hoitajista on koululaisia, opiskelijoita, koitäitejä ja eläkeläisiä.

Eli ilmeisesti muutkin kotiäidit hankkivat lisätuloja tuolla hommalla,

Ja uskoisin myös että aikuisille hoitajille olisi varmasti enemmänkin kysyntää,

Vierailija

Siitä maksetaan muistaakseni noin 9 €/h ja joku koulutus on ennen kuin pääsee hoitamaan, eräs sukulaiseni (yli 5-kymppinen) on MLL:n lastenhoitajana, mutta en kovin tarkasti ole kysellyt.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat