Perjantai-illan ratoksi: MITÄ AJATTELET ÄIDISTÄ, JOKA ANTAA LAPSENSA SYÖDÄ MAKSAMATONTA RUOKAA?

Vierailija

Eli mitä tuumaat, jos lapsi mussuttaa kaupassa lihapiirakkaa, jäätelöä, leipää tms. ennenkuin se on maksettu kassalle?

Ja mitäs tykkäät, jos lapsi istuu ostoskärryissä? Siis siinä osassa, johon ruokaostokset tehdään?

Kommentit (10)

Vierailija

johon ruoka laitetaan.

otamme joka kerta silloin kengät pois. sitten saa istua siellä.

on mielestäni ilman kenkiä verrattavissa esim. kankaiseen kauppakassiin, joka siellä saa olla.

maksamatonta ruokaa emme syö.

Vierailija

eli jos muksulla nälkä saapi odottaa kunnes maksettu!!!!

tuosta lapsi kärryissä... niin meillä usein on kun olen yksin (ja on kielletty olemasta siellä ulkokengät jalassa. ) joten kengät pois isommalta jos olemme isommassa kaupassa (citymarket , prisma yms. ) ja nostan lapsen sinne kenkien riisumisen jälkeen. eipä ole vartiatkaan sanoneet mitään kun vieressä seisoivat kun näin tein... jos mies mukana niin sitten otetaan esim. sellaiset rattaat isommalle... ei jaksa vielä kävekllä "isompaa" kauppa reissua ja ei koko ajan tartte vahdata missä se isompi viilettää...

Vierailija

Joskus on pakko mennä ruokakauppaan väsyneen ja/tai nälkäisen lapsen kanssa ja mun mielestä kaikki keinot on sallittuja.

Sen sijaan ostoskärryissä istuvaa lasta ei pitäisi olla, ihan hygieniasyistä. Kaupan henkilökunta voisi puuttua asiaan, jos äiti (tai muu lapsen kanssa liikkuva) on liian tyhmä tajutakseen, että se ei ole sopivaa.

Vierailija

Ulkovaatteet kuitenkin likaisia ja "kiva" sitten laittaa sinne ruokaa ja kaupasta ostettuja uusia puhtaita vaatteita.

Mitään emme anna ennen ostosten maksamista ikinä!

Se on varastamista.

Vierailija

sinne saa laittaa kauppakasseja, sellaisia kankaisia, jotka kulkevat kaikkialla, parkkiksella maassa, ja vielä mummojen vetokärryjäkin niissä on?

kyllä lapsi sinne saa mennä ILMAN keniä niinkauan, kun sinne saa laittaa henkilökohtaiset kassit ym.

Vierailija

esim. kerran kun meinasin pyörtyä kauppamatkalla ja kaupassa, otin mehutölkin ja korkkasin (onneksi pieni, tuttu kauppa) ja sanoin että tämän kyllä maksan (kun myyjä meni ohi).. Istuin lattialla ja join.. Jos joku olis tullut jotain sanomaan olisin sanonut jotain että "kutsu poliisit".. Oli meinaa aika huono olo.

Siitä lähtien olen noin ajatellut. Eihän sitä tiedä vaikka lapsella sokeritauti, että tarvitsee ruokaa tietyin väliajoin.

Siinä osassa missä ostokset tehdään.. se kärryttely. En ole tajunnutkaan ennen av:lla käymistä että se on jotenkin ei-toivottavaa.. Kyllähän kaikki pesee esim. tomaatit jos ostaa kaupasta.. ja kaikkihan on nykyään niin tiiviisti pakattu, että en näe tuossa ongelmaa 1-vuotiaan kohdalla.. yli 2v. sitten erikseen.. sen ikäiset yleensä itse kävelee.

Vierailija

tosiaan ennen maksamista. Kaiken kuitenkin aina lopuksi kassalla maksan, joten on aika tyhmää puhua varastamisesta, se kun on kuitenkin jotain ihan muuta. Syynä tähän leivän antamiseen on tietysti se, että siten saan tappelevat ja kiukkuavat lapset hiljaisiksi ja voin tehdä ostokset rauhassa (sekä suoda saman ilon myös muille asiakkaille). Suoraan sanottuna minusta on aika käsittämätöntä tiukkapipoisuutta vaahdota näinkin mitättömästä asiasta, mutta jos haluaa kaikesta tehdä vaikeaa ja kytätä kaupassa muita, niin saahan sitä niinkin elämäänsä sisältöä.

Vierailija

kuten 9 mainitsi.

Samaa mieltä olen myös ostoskärryssä istumisesta.

Enemmän minua häiritsee sormenjäljet ja huulien kuvat palvelutiskien lasissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat