Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

käskin/kehotin miestä lähtemään jos ei kiinnosta

Vierailija

osallistua perhe-elämään.

Joo.. mulla meni tänään hiukan kuppi nurin. Olen itse osittaisella hoitovapaalla ja mies kokopäivä töissä. Mies ei osallistu mitenkään lasten kasvatukseen, kodin askareisiin tai mihinkään! Istuu tietokonella heti kun tulee töistä kotiin ja syö (eikä korjaa pois edes omia astioitaan)ja menee sohvalle nukkumaan.

Ei auta vaikka mitä sanoisin tai tekisin. Tänäänkin olin siivonnut lasten kanssa koko päivän ja kun ite tulin tunnin lenkiltä kotiin niin talo oli Niin sotkunen ja Paskanen että luulis ettei koskaan ole siivottu.. Mies oli vaan istunut ja antanut 5v 3v, ja 1v. lasten riehua miten sattuu välittämättä mistään mitään.

Niin ja sitten mä pimahdin huusin ja meuhkasin ja lopuksi sanoin että jos ei ote parane niin tuossa on ovi mistä voi lähteä!

olinkohan mä liian jyrkkä? Mä en vaan enään jaksa pyörittää tätä kaikkea YKSIN!

Neuvoja kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija

jos haluaa saada asiansa perille..

Meillä oli joskus vääntöä lasten kasvattamisesta ja siitä kun mies lähti aamulla 06.00 töihin ja tuli 18.30 takaisin.. ts. ehti nähdä lapsia noin 2 tuntia päivässä. Muistan, kun pimahdin autossa (olimme matkalla kotiin, koska hain mieheni töistä kotiin, kun ei itse älynnyt tulla).. Huusin ja itkin ja lapset itkivät jne.. mutta perille meni!

Se voi olla ihan hyvä herätellä!! :) Nyt kun rauhoitut niin pyydät miehesi istumaan keittiön pöydän ääreen ja listaatte asiat jotka ärsyttää ja miten niitä voi parantaa.. Ja kummallekin "porkkana" jos asiat alkavat sujua.. :) esim. kahdenkeskinen loma jossain.. esim hotelliyö.. tms.

Vierailija

ja minä hoidin iltapalat.-pesut ja nukuttamiset. ja tiskit ja pyykit vielä päälle. Jotta olen taas aamulla pirteä kun lähden töihin. Ja aloitan saman rumban alusta..

Surettaa jo valmiiksi...

ap

Uusimmat

Suosituimmat