Vierailija

Aconin raskaustestithän on aika tarkkoja ja niillä voi bongata plussan jo ennen menkkojen pois jääntiä. Kuinka pian oviksesta ootte saaneet positiivisen tulokseen testiin? Olettaisin, että mulla oli ovis pe ja nyt on vähän nippaillut tuolla alavatsassa. Jokohan sitä uskaltais testata...?

Kommentit (5)

Tai kun kierrossa oli vain yksi puuhailupäivä, niin ei ole hirveästi vaihtoehtoja. ;) Oireet alkoivat ja epäilin ensin vatsatautia mutta tein kuitenkin testin ja haamu tuli noin neljä päivää ennen menkkojen alkamispäivää. Varsinaisena alkamispäivänä Aconilla tuli jo tummempi viiva.

itse sain kun oli kp 26/28. Sen jälkeen tein vielä kolme testiä kp:nä 28/28, 30/28 ja 31/28. Eikä sitä todella vahvaa viivaa tullut mihinkään noista. Vahvin missä oli selkein viiva oli tuo viimesin. Herkkä Acon testi aamupissasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juu, monet ovat testanneet 2-4 päivää ennen kk alkua, ovat saanneet haamuplussia, plussia nekin.

Lukenut myös niitä tapauksia että ovat liian aikaisin testanneet, saanneet plussa ja menkat alkaneet, testi nyt nega. Elikkä varhainen keskenmeno tapahtunut. Tälläisiä sattuu, eikä naiset edes tiedä olleensa raskaana.. mutta nyt on markkinoilla tosiaan erittäin herkkiä testejä.

Älä testaa vielä, näyttää 100% negatiisvista, mutta jos et usko niin testaa niin sitten uskot ;)

Koitahan malttaa lähemmäs kuukaustisia odotella, vaikka se on vaikeaa, tiedän ;)

Ja tiedänpä myös tapauksen, jossa raskaustesti oli ensin testatessa negatiivinen ja vähän myöhemmin testatessa positiivinen eli malttia vaan :)

Ensinnäkin Hcg:ta alkaa ylipäänsä erittyä vasta kun alkio on kiinnittynyt ja tähän menee n.6-7 päivää oviksesta eli silloin aikaisintaan voi edes tulla haamua.

Itsellä on kierto 25 ja kerran olen plussannut tavallisella marketin testillä jo kierron 19. päivä, ovis kun tapahtui silloin jo kierron 8.päivä.

Plussaonnea!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat