Millainen luonne minulla on ulkoisen kuvaukseni perusteella:

Vierailija

Olen 39v., painoa 101 kiloa ja pituutta 174 cm. Käytän silmälaseja ja minulla on värjäämättömät keskiruskeat hiukset. Hiukset ulottuvat korvien alapuolelle juuri ja juuri ja no ovat lievästi luonnonkiharat. En käytä meikkiä kuin satunnaisesti juhlissa. Tällä hetkellä pukeudun lähinnä verkka- tai tuulipukuun, kaupunkiin lähdettäessä laitan suorat kuminauhavyötärölliset housut jalkaan (mustat). Millainen kuvittelet minun olevan ja mitä teen työkseni? Villejä arvauksia peliin :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Arvatkaa minustakin:

olen 160 cm ja 62 kg, aika rintava, enkä kamalan lihava.

Punaruskeat hiukset ovat leukapituiset, veitsellä rikotut ja vahalla viimeistellyt. Armanin silmälasit muovikehyksillä.

Samat timantit päivästä toiseen korvissa, kaulassa, sormissa. Merkkikello. Merkkiauto. Merkkilaukku. Merkkivyö.

Päivästä riippuen pukeudun joko farkku&toppiyhdistelmään (kuitenkin aina asustettu), tai sitten virallisemmin mekkoon, jakkuun, hameeseen, suoriin housuihin, silkkitoppiin, jne.

Urheillessa pukeudun lajiin sopivasti, satsaan paljon hyviin varusteisiin, mutta käytän niitä kyllä useamman kauden - kunnes hajoavat.

Vapaa-ajalla jalassa collegehousut (kotona tai lapsen kanssa puistossa), caprit, farkut, tms.

Vierailija

Et pidä huolta itsestäsi eli et arvosta itseäsi?

Sinulla on ammatti, jossa käytetään työnantajan kustantamia työvaatteita ja joka ei sisällä asiakaspalvelua (ehkä puhelimessa joo) tai ole ihan vaan työtön/äitiyslomalla/eläkkeellä.

Jonkinlaista kulissia pidät kuitenkin yllä, koska jaksat laittautua kaupungille.

Vierailija

Voi olla vaikka röntgenhoitaja tai keittäjä, laitoshuoltaja tai insinööri.

Terveyttäsi et ainakaan tunnu arvostavan, oli tmuuten sitten millainen tahansa.

Vierailija

Olen 32-v., 54 kg, hiusten ruskeaa sävyä on hieman avitettu värjäyksellä, hiukset ovat puolipitkät ja luonnostaan taipuisat, meikkaan kevyesti päivittäin (puuteri, ripsari, huulikiilto), käytän useinmiten silmälaseja. Pukeudun farkkuihin/mustiin suoriin housuihin/kesällä myös capreihin tai pellavahousuihin ja neuleeseen, paitapuseroon tai tunikaan.

Vierailija

Lempiharrastuksina tv:n katsominen ja sipsin syönti.

Luonteelstasi olet melko kiukkuinen ja äreä. Meikkaavat kaupunkilaisnaiset ovat mielstösi turhia olentoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat