Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaisitteko keksimään hääparille kysymyksiä?

Vierailija

Viikon päästä olisi ystäväni häät ja sinne olen kehittelemässä leikkiä missä hääparilta kysyttäisiin kysymyksiä joihin he voisivat vastata jomman kumman nimellä sekä kyllä tai ei vastauksella.

Eli tyyliin Kummalla lyhemmät hermot

tai sitten sellaisia kysymyksiä mihin voisi vastata kyllä tai ei.

Minulla vain on niin huono mielikuvitus, että jos joku olisi niin ystävällinen ja kiltti ja auttaisi minua vähän. :)

Kiitoksia jo etukäteen jos joku viitsii auttaa =)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kummalla on enemmän karvoja?

Kumpi kaivaa useammin nenäänsä?

Kumpaa ärsyttää enemmän kun anoppi soittaa?

Kumman pierut haisevat pahemmalle?

jne.

Vierailija

ja ihmettelen miksi leikkejä ei voisi olla häissä? Pitäisikö siellä olla vain kuivia juhlapuheita? Nämä ovat pienet häät ja melkein kaikki tuntevat toisensa, joten tiedän, että tällä leikillä kaikki nauravat kippurassa...

Kiitoksia kysymyksistä, lisääkin saa laittaa, luen kohta paremmalla ajalla nämä läpi.

Vierailija

Yksi on kuitenkin ollut ylitse muiden ja vieraat nauroivat ihan kippurassa.

Eli hääpari pois huoneesta, etteivät kuule. Yleisölle sanotaan, että nyt hääpari tulee kertomaan hääyöstään. Sitten morsian ja sulhanen tuodaan takaisin silmtä sidottuina, heille annetaan avattavaksi hillittömille solmuille solmittu lakana ja käsketään kommentoimaan toimepidettä koko ajan.

Kaverin häissä tämä toimi hyvin. Morsiuspari kommentoi tyyliin "Eihän tästä tule mitään, anna kun mä, teetkö sä mitään, ootko sä vielä siinä" jne jne. Kun ne ajatteli pikkupäissään kaksimielisesti, oli melkoisen hauskaa.

Vierailija

kumpi sitten leipoo pullia tulevaisuudessa?

kumpi poraa reiän kattoon jos tulee tarve?

kumpi pyytää ensin anteeksi?

kumpi oli kiimaisempi ensitreffeillä?

kumpi herää ensin aamulla sunnuntaisin (ja keittää aamukahvit)?

kumpi määrää kaapin paikan?

kumpi on ovelampi/hienotunteisempi/diplomaattisempi/suorapuheisempi?

Vierailija

sit riviin istumaan esim 6 naista + oma vaimo ja vetävät hameet/housut ylös niin että pohkeet paljaana. Mies sisään silmät sidottuina ja kaveri ohjaa hänet tunnustelemaan jokaisen pohkea, katsotaan löytyykö oikea? sama sit toisinpäin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat