voiko joku muu myöntää että 4vuotiaalla on liikaa vaatteita?

Vierailija

siis oikeesti en tiedä koska tyttö ehtisi pitää kaikki caprit, mekot, hameet, tpaidat jne - niitä on rehellisesti liikaa. Mutta kun rakastan shoppaamista, varsinkin kun löydän jonkun paidan joka on niiiin ihana niin on pakko ostaa. En voi jättää sen sinne kauppaan jos heti iskee tunne että "tuon". Mekkoja varmasti (siis kesävaatteista puhun) 15, hameita 10, caprit ja sortsit 20 ja tpaitoja ehkä 30. Huh.

Kommentit (9)

Vierailija

Mutta kun katsoo, mitä olen itse ostanut ja mitä saanut sukulaisilta, hintalappu on aika mitätön. Olen todella tyytyväinen, kun saamme kierrätettyjävaatteita, mutta välillä on pakko saada itse ostaa jotain =)

Vierailija

Pienet vaatteet menevät serkulle ja tulevat takaisin pikkusiskolle! Lähes kaikki vaatteet ovat tulleet isommalta serkulta meille! Noistakin paidoista olen ostanut itse ehkä kolme!

Vierailija

mutkun se anoppi (ihana sellainen kylläkin) ei voi olla ostamatta tyttöjen vaatteita kun hänellä itsellään on 4 poikaa.. meillä 3 tyttöä.. :)

Vierailija

Tosin ostan paljon kirpputorilta ja silloin tällöin alesta.

Nyt viime aikoina vasta olen uutena enemmän ostanut kun ei 5-vuotiaalle enää löydy kirpputorilta hyviä vaatteita.

Alku viikosta tultiin lomamatkalta ja sieltä ostin paljon vaatetta lapsille ja just ennen olin tavallista enemmän hankkinut kotimaastakin. Eli nyt on ihan liikaa vaatteita.

Tosin tuleepa taas joku kaveri onnelliseksi. Just tässä siivoan vaatekaappeja. Kavereiden lapsille annan ylimääräiset.

Vierailija

Mutta. Ne suloiset pikkutytön vaatteet ovat intohimoni, ja haluan pukea lapsen aina sävy sävyyn ja joka aamu puti puhtaisiin vaatteisiin. Ostan vain edullisia H&M ja Lindex jne. vaatteita.

Vierailija

välillä saa miettiä mitä tytölle päälle pukee. Inhoan liikkua kaupoissa,ja olen muutenkin huono ostelemaan mitään edes netti kaupoista. Pojilla taas on vaatetta, koska saavat sisareni poikien vaatteet, ja kierrätän ne vielä omilla pojilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat