Mikä ihmeen tarve savolaisilla on jatkuvasti todistella omaa hauskuuttaan?

Vierailija

Suurin osa on tekohauskoja wannabe koomikoita. Onko se huono itsetunto, epävarmuus käytöstavoista vai mikä ajaa moiseen itsekorostukseen ja jatkuvaan vakuutteluun lupsakkuudesta ja hauskuudesta?

Kommentit (9)

Vierailija

mulla on savolainen mies ja sen kaveripiirin kuten myös miehen suvuntapaamiset ovat "niin hauskoja että". Ensinnäkin

a) vitsit ovat kielellä leikkimisiä, jotka minä olen kuullut jo lapsuudessani... eipä jaksa enää kolmikymppisenä naurattaa esim. kärpänen sanoi toiselle "tuus kattoo kattoon kun kaveri tapettiin tapettiin".

b) vitsit kerrotaan monta kertaa uudestaan ja uudestaan ja sitten kaikki höröttää niille koko ajan. Siis samaa tapettiin tapettiin toistellaan ja toistellaan, plääh...

c) Lopuksi joku vielä tokaisee, että ei näitä vitsejä varmaan oikein ymmärrä jos ei ole Savosta kotoisin kun vain heillä on niin hyvä huumorintaju. Joo, niinpä!

Vierailija

kieroutta kunhan ei omalle kohdalle napsahda. Savolaisilta puuttuu kyllä kyky nauraa itselleen. ikäpä sen helpompaa ja "kukkeampaa" huumoria kuin nauraa ja ivata muita ja muille.

Vierailija

se on geeniperimässä se venkoilu ja vehtuu! Asioihin pitää väkisin saada vastata jotenkin "mutkan takkoo" ei voi sanoa suoraan vaan pitää kierrellä ja kaarrella. Savolainen taas ei voi ymmärtää esim. pohjalaisten suoranuottisuutta pätkääkään. Pohjanmaalaisten tapa puhua asioista tuntuu töksähtelevältä ja saattaa tuntua jopa loukkaavalta savolaisen korvaan.

Vierailija

savolaiset ja karjalaiset katsoo itsellän olevaan oikein puhua mitä sylki suuhun tuo, muista piittaamatta. Toisten pitäisi sitten ymmärtää heidän ilkeilyjä toisista ihmisistä. Ja auta armias jos joku erehtyy nauramaan heille...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat