Löytyykö muita anaaliseksistä tykkääviä naisia?

Vierailija

Itse tykkään todella paljon anaaliseksistä, varsinkin yhdistettynä klitan kiihottamiseen. Löytyykö meitä muita täältä, vai olenko aivan friikki?

Miestäni anaalileikit eivät kiihota (niin hän ainakin väittää), mutta minun mielekseni kuitenkin välillä antaa sauvaa tai sormia peppuun. Kerran jopa nuoli pyllyreikääni, ja siitä tullut orkku olikin todella mahtava!

Kommentit (6)

Vierailija

Vaimoni sai eilen jälleen kerran orgasmin peppuseksistä. Meillä on pitkä suhde ja keskustelemme avoimesti seksistä. Kaikesta siitä, mikä tuntuu ja ei tunnu hyvältä.

Ei ole pakko kommentoida ellei itse ole koittanut peppuseksiä, tekniikka on ollut väärä tai se ei vain yksinkertaisesti ole "oma juttu". Peepuseksi ei ole likaista. Kakka ei haise eikä varteen jää mitään ylimääräistä. Kortsuakaan ei ole pakko käyttää vakisuhteessa, vaikka monet jostain syystä käyttävätkin.

M30

Lainaus:

jos paskareiän nussiminen ei kiinnosta. Se on homojen hommaa. Persereiän nuolemisestä ei tule orgasmia. Saatko orgasmin kun pyyhit paperilla persettä tai

paskan tullessa ulos anaaliaukosta.

Vierailija

tykkään myös peppuseksistä (en tykkä käyttää siitä anaaliseksi-nimitystä eikä mieskään), mutta täytyy olla ensin kiihottunut. ei siis mitään "peppupikasessiota". nautin oikein hitaasta ja nautinnollisesta joskus jopa pidetään vaan penistä sisällä pepussa paikallaa ja hieron klittaa. yksi vähän kiusallinen juttu siihen liittyy: joskus pyllynreikäni jää "auki" varsinkin pitkän peppuyhdynnän jälkeen. se ikäänkuin haukottelee. olen nähnyt vastaavan jutun kerran kun innostuimme miehen kanssa katsomaan seksielokuvaa. mies pitää sitä vaan kiihottavana, mutta minä sitä vähän ujostelen. eli on muitakjin ainakin minä

Vierailija

eikä edes tarvitse kiihottaa klitorista samalla.

Tosin sama kuin toisellakin vastaajalla, että eka tarvii olla kunnolla kiihottunut.

Ja anaaliseksi jos mikä on paljon tekniikkalaji, niin miehen kuin naisenkin osalta!

Eikä meilläkään kortsua käytetä...

N 28

Vierailija

jos paskareiän nussiminen ei kiinnosta. Se on homojen hommaa. Persereiän nuolemisestä ei tule orgasmia. Saatko orgasmin kun pyyhit paperilla persettä tai

paskan tullessa ulos anaaliaukosta.

Anaaliin~69

Ihan parasta on saada peppuun. Tosin babyoil paras liukaste. Miehelläni sen verran iso, jotta ihan heittämällä ei peppu ota sitä vastaan. Mutta molemmat tykätään. Itse tykkään jopa enemmän kuin perinteisestä. Joku siinä vaan on.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat