Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lainattujen vauvanvaatteiden palautus

Vierailija

pitäiskö jotenkin "maksaa" vaatteista? Ostaa perheen lapsille jotain tai joku kukka?

Kommentit (10)

Vierailija

Juuri vein kaverille ison pinon vaatteita saatesanoilla "kaikkea saa käyttää, jos menee rikki/likaisesksi, ei väliä, pääasiasia että tulee käyttöön. Palauta kun ette tarttee". Siskolle vein toisia vaatteita ja sanoin että takaisin ei tartte tuoda.

Vierailija

Lainaus:

tietysti sen lisäksi että palautetut vaatteet ovat puhtaita ja ehjiä. Mutta en ymmärrä, miksi vaatteita lainataan, nehän ovat kulutustavaraa, joka kuluu käytössä. Eteenpäin omaksi vaan, on mun mielipide.

kun on ollu vähän käytettyjä ja eihän sitä tiedä, jos vielä toisen tytön saisi, niin voisi sitten vielä käyttää sillä niintä vaatteita.

Vierailija

tosin muistelen ettei lainattuja vaatteita ollut kauhean paljoakaan...

Ja tuosta että miksi käyttötavaraa LAINATAAN: olin ne vähän sillä mentaliteetilla lainannut, että voin ne takaisinkin ottaa (koska haaveissa oli vielä uusi vauva), eli jos niistä jotain palautuu / on jotain jäljellä, niin voin ottaa.

Olivat kuitenkin pienen vauvan vaatteita, jotka ei juuri miksikään mene.

Katsotaan miten käy... siinä oli kyllä ihan käypäistä neutraalia perusvaatetta, jolla varmasti olisi käyttöä ensiviikkoina. (nyt kun se vauva on tulossa)

Kaveri kyllä sanoi että ne pussissa odottamassa joten eiköhän ne takaisin tule. Ja jos ei, niin sitten ei.

Vierailija

tietysti sen lisäksi että palautetut vaatteet ovat puhtaita ja ehjiä. Mutta en ymmärrä, miksi vaatteita lainataan, nehän ovat kulutustavaraa, joka kuluu käytössä. Eteenpäin omaksi vaan, on mun mielipide.

Vierailija

Itse olen saanut lainaan vaatteita, kun niitä on tarjottu, enkä ole mitään korvausta antanut. Itse vein myös naapuriin joitakin vaatteita lainaksi ja en todellakaan odota, että niiden käyttöä pitäisi jotenkin korvata. Pääasia, että saan ne joskus takaisin puhtaina ja mielellään ehjinä. Muttei se nyt maailmaa kaada, jos joku on mennyt lainassa pilalle tai rikki.

Vierailija

Jos lainaan jollekulle vaikka kirjoja niin en odota niistäkään mitään lahjaa.

Kukkakimpun hinnalla alkaisi jo saada vinon pinon käytettyjä vauvanvaatteita kirppikseltä...

Uusimmat

Suosituimmat