Häiden jälkeinen "paniikki"... viihtyivätköhän vieraat????

Vierailija

Meillä oli miehen kanssa pienet häät vasta ja nyt on sitten sellainen häiden jälkeinen "paniikki", että meniköhän kaikki hyvin ja varsinkin mietityttää, että viihtyivätköhän kaikki. Onkohan tämä normaalia tai onko kellekään muulle tullut häiden jälkeen "tyhjää oloa", että tuossako ne häät nyt oli ja viihtyivätkö vieraat yms.

En oikein osaa selittää tarkemmin, mutta jospa joku ymmärsi mitä tarkoitin. :)

Kommentit (5)

Vierailija

No ehkä omissani kun olin niin umpirakastunut. Mutta muiden häät ovat aina olleet tylsiä, koska en vain ole häissä viihtyvää tyyppiä. Minua ahdistaa vieraisiin ihmisiin tutustuminen, ruokailun venyminen, typerät ohjelmanumerot, amerikkalaistyylinen hörhökoristelu, sukulaisten kuulumisten utelut, kättelyt, riehaantuvat lapset ym. Minua alkaa yleensä väsyttämään tuhdin ruoan jälkeen ja tekisi mieli lähteä lepäämään, mutta ei kun joutuu hengailemaan juhlissa ja kahviakin saa odottaa tuntikausia. Ihmisestä se on itsestään kiinni.

Vierailija

Mulle tuli ahdistus jo silloin yöllä, että joko tämä ihana päivä loppui.. =)

Siitä sitten että viihtyivätkö vieraat.. Mulle muutama sanoi, että oli mukavaa, se riittää. Kaikkia kun ei voi kuitenkaan miellyttää.

Vierailija

Ymmärsit ilmeisesti mitä tarkoitin. Mullekin on sanottu, että teillä oli kivat häät ja miehen veli sanoi, että parhaat häissä, joissa on ollut. Tämä on jo paljon, koska miehen veli on suorasukaisin ihminen, jonka tiedän ja se sanoo aina just niinku ajattelee, piittaamatta tuleeko toisella pahamieli vai ei, joten hänen on todella täytynyt viihtyä juhlissamme.

Välillä vaan näytti, että jotkut kavereistani (jotka tulivat yksin) istuivatkin välillä yksin ja heillä on varmaan välillä ollut tylsää, mutta kuten sanoit, ei kaikki voi miellyttää ja et sä morsiamena voi koko iltaa istua vain muutamien kanssa siksi, että he ovat tulleet yksin.

Ehkä tälläinen jälkipaniikki on ihan normaalia. :)

Vierailija

Itsekin omien häitteni jälkeen valittelin yhdelle kaverilleni että kun päivä loppui ihan kesken eikä ollut aikaa kunnolla edes jutella kaikkien kanssa, ja hän huomautti että ongelma koski varmaan lähinnä meitä naimisiin meneviä jotka tosiaan tunsimme ne kaikki kutsumamme ihmiset. Hän, joka tunsi vain pari muuta tyyppiä, oli kyllä pystynyt juttelemaan aivan riittävästi niiden kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat