Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensireaktiosi, kun kuulit uutisen...

Vierailija

WTC torneista 11.9.2001? (sori saman tyyppinen aloitus kun tuo Estonia, mut mielenkiinnon vuoksi laitoin :)

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

ja mietin, että onpa taas keksitty typerä aihe leffalle.... Palatessa kotiin kuului taas sama uutinen- ja sitten tuli oikeasti maailmanlopun fiilis, joka kesti monta viikkoa.

Vierailija

Muistan kun sitä törmäysvideota näytettiin kerta toisensa jälkeen tv-uutisissa, ja sit sitä romahtamista, en voinu uskoo. Olin silloin työttömänä kotona ja tuijotin vaan telkkaria järkyttyneenä.

Vierailija

...olin kotiäitinä kahden vanhemman lapsemme kanssa silloin ja lastenohjelmien jälkeen tuli uutiset kakkoselta eli pari tuntia tapahtuman jälkeen. Tuijotin ruutua ja mietin, että millos tommonen on ollut...ihme kun ei oo jääny mieleen paremmin, nyt on varmaan joku vuosipäivä. Aivot kieltäytyi uskomasta, että tapahtuma on ihan tuore.

Samantapainen reaktio seurasi silloin, kun imetin esikoistani ja telkkaruudun yläreunassa alkoi kiertää teksti, että Prinsessa Diana on menehtynyt auto-onnettomuudessa. Hassua, mutta en kyennyt pitkään aikaan saamaan päähäni, kuka on kyseinen prinsessa...

Vierailija

ja yllättäen av:llä, kun joku Usassa asuva äiti kertoi uutisen netissä palstalla, en uskonut ensin, ajattelin että joku pilailee. Mutta jonkun ajan päästä alkoi Suomen televisio kertomaan samasta.

Ja tämä on ollut yksi uutinen jonka olen kuullut ensin Av:ltä ja sitten vasta virallisista lähteistä.

Vierailija

ja vietin siestaa ja heräsin puheeseen josta en tajunnut juuri muuta kuin Pentagon ja pommi tai jotain vastaavaa... sitten löytyikin CNN joka kertoi tilanteesta. Olo oli aika lailla omituinen.

Vierailija

Istahdin koti sohvalle ja aloin syömään avasin telkkarin ja sieltähän tuli ylimääräiset uutiset ja just silloin lensi se toinen kone päin sitä tornia.

Ensimmäinen ajatus oli, että kahta konetta ei lennä vahingossa varmaan joku kiihko muslimi. Oikeasti sitten aloin soimaamaan itseäni en saa olla niin ahdasmielinen, että syytän joitakin heti ensimmäisenä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat