Vierailija

En tiedä miten noi meidän pojat saisi viemään vaatteitaan pyykkikoriin, yöpaitaa tyynyn alle jne. Jos en vahdi vieressä, niin aina löytyvät lattialta. Kun on vielä pari pienempääkin lasta niin ei mitenkään voi aina seistä vieressä vahtimassa.

Kommentit (4)

mutta yksi TYTTÖkaverini jätti 8-vuotiaana ja niillämain TAHALLAAN esim. takin ja pipon eteisen lattialle eikä pistänyt naulakkoon, vaikka hänellä oli oma lasten naulakko sellaisella korkeudella, että ei ollut ainakaan yltämisestä kiinni. Uhmasi siis tahallaan, vaikka hyvin tiesi ja osasi. Sanoi itsekin joskus, kun ällistelin hänen takin viskaamistaan, ettei hän vaan viitsi, on parempaakin tekemistä eli kiire juomaan kaakaota tai jotain muuta yhtä pakollista.... Että ei se aina muistamisesta ja osaamisesta ole kiinni.

Mulle kodinhoito on muutenkin kauhean rankkaa ja hampaat irvessä yritän hallita tätä kaaosta. Vaikka mitä tekisi niin löydän jatkuvasti lattioilta kaikkea mahdollista mitä ite en ole sinne tiputtanut. Jos pojat tiputtavat vaikka ohimennessään pöydänkulmalta lehden lattialle niin saattavat vain katsahtaa että oho ja jatkavat matkaa ellen minä satu huomaamaan ja pyytämään nostamaan sen takaisin pöydälle. Lisäksi kun on vielä taapero ja 3v jotka kanniskelevat leluja + kaikkea mitä vain irti saavat ja mihin ylettävät niin voitte kuvitella kuinka toivoton olo on äidillä kun vaatteita, leluja, lapsia ja sekalaista tavaraa on lattiat täynnä :(.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

8v pojalta kaikki vaatteet aina pitkin lattiaa. Asiasta huomautan lukuisia kertoja päivän aikana mutta ei...Koulusta kun tulee niin heittää takin, hanskat, lippiksen yms. eteisen lattialle aina

Kerran päällä olleet farkut kyllä löytävät pyykkikoriin, mutta oikeasti pyykkiin kuuluvat päätyvät lattialle, joko omaan huoneeseen tai kodinhoitohuoneeseen pyykkikaapin oven eteen. Ei siis vahingossakaan koriin saakka.

Puhtaat vaatteet pojan pitäisi viedä itse kaappiin, ne löytyvät yleensä sängyltä päiväpeiton kätköistä. Tai sitten lattialta vaatekaapin edestä.

Ja jos pojan päästää itse valitsemaan vaatteet päälleen, hän pukisi helteelläkin pitkät kalsarit toppahousujen alle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat