Välillä vieläkin harmittaa viime joulu.

Vierailija

6-vuotias sai paljon lahjoja. Puhui muutama päivä ennen joulua että haluaa pari tiettyä tavaraa. No emme ostaneet, kun paketteja jo yli 10 valmiina. Tyttö sanoi pakettien avaamisen jälkeen "täällä ei ole mitään mitä toivoin".

Kommentit (2)

Vierailija

Ei minun lapsuudessani edes kysytty mitä halutaan, ja nyt ilmoitetaan tarkkaan malli ja väri. Outoa kehitystä.

Omat lapseni esittävät hirveästi toiveita, ja yleensä sitten varovasti ohjailen, eli selitän, että lahjoja ei ole niin paljon ja kun lahjat on hankittu, annan ymmärtää, että toivomisaika on ohi. Yleensä tykkäävät yllättyä, onneksi, koska en halua useinkaan ostaa äkkiä mieleen tulleita viime hetken toiveita.

Vierailija

viime joulu. Mieheni poika (13v) ja siskonsa (9v) saivat jättikasan lahjoja. Poika kommentoi JOKA IKISTÄ lahjaa (paitsi sitä ainoaa, jota oli sanonut toivovansa- 200 euron lahja, jonka sai äidiltään) tyyliin "ihan tyhmä lahja"/ "mitä mä muka tälläkin teen" / "no onpa kiva, joku tyhmä kirja"... Pahoitin todella mieleni lahjan antajien puolesta ja tuli ajatus, että itse en ainakaan sille muksulle enää mitään osta. Pikkusisko sitten meni mukaan tuohon valitukseen ja näytti isänsä ostamaa lahjaa ja sanoi, että muut ovat kivoja, mutta tämä on ihan tyhmä. (Ei tiennyt, keneltä se on.) Ja selvyyden vuoksi- lapset tykkäävät olla meillä ja olivat kovasti odottaneet meille tuloa.

Paha mieli on.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat