Onko mun mies poikkeus?

Vierailija

Näitä juttuja kun täällä lukee, ihmetyttää minkälaisia miehiä täällä oikein pyörii. Mun mies ilmeisesti on poikkeus, kun ei pidä lasten teon jälkeen kropan pulleutta tai alapään pientä löystymistä kynnyskysymyksenä suhteessa. Hän on selkeästi sitä mieltä, että lasten tekeminen on ollut meidän yhteinen päätöksemme ja lapset on niin mahtavia, että pieni löystyminen on pieni "hinta" siitä. Ilahtuu kyllä jos treenaan itseäni, mutta ei ole kovin pahoillaan ja ymmärtää hyvin, vaikka en sitä jaksaisi tehdäkään. Elämässä kun on muuta monikerroin tärkeämpääkin asiaa. On myös aivan selvää että hän on näissä asioissa rehellinen, koska ei ole mitään syytä miksi ei voisi sanoa suoraan mitä mieltä on.

Kommentit (7)

Vierailija

ja valkoiset valheet. Toisille miehille(paksukullisille) alapään löystyminen voi olla jopa hyödyksi. Ei laukea liian nopeasti ja nainenkin ehtii mukaan. Eikä ole pakko olla litisevän märkä, että saa kullin sisään. Myös pikapanot onnistuvat helpommin. Hidas nautiskelu on tietenkin isolla kyrvällä ja/tai tiukalla pillulla nautinnollisempaa, mutta ei mies voita siinä mitään, jos alkaa valittamaan naisen alapään löysyyttä. Ei se ainakaan ole peruste rikkoa perhettä. Niillä vehkeillä mennään mitä on.

Lainaus:

On myös aivan selvää että hän on näissä asioissa rehellinen, koska ei ole mitään syytä miksi ei voisi sanoa suoraan mitä mieltä on.

Vierailija

Rehellisyydellä tarkoitinkin, että mies voi ihan rauhassa todeta kyllä että paikat on löysemmät kuin ennen eikä seksi tunnu aina kaikissa asennoissa samalta kuin ennen. Kun seksi maistuu kuitenkin suht hyvältä näilläkin antimilla, sen takia ei kannata perhettä rikkoa ja vaimoa mollata kaiket päivät. Eli asenne on just toi että niillä vehkeillä mennään mitä on.

Mieheni myös älykkäänä ihmisenä tietää ettei kukaan ole täydellinen (myös hän itsekään), eikä kaikkea voi saada, joten joka virheestä on turha pitää jatkuvasti äläkkää.

Vierailija

täällä kans, ite en kyl edes muitsa miltä seksi tuntu enne synnytystä, siitä kun kolme vuotta aikaa, en tiedä oliko se erilaista kun oli tiukempi, mutta aivan sama, se tuntuu nyt hyvällle kummallekki.

ja siis ei mun mies valehtele, joka päivä se kehuu mua, ja mun kroppaa vaikkase on kauhea;) mutta jokainen kattoo omalla silmällä-

Vierailija

kahdessa vuodessa ja nyt kaikki sujuu helpommin ja paremmin! Mun miehestä on diplomaattisuus kaukana, meillä pelataan puhtailla faktoilla ja rehellisyydellä.

Vierailija

Täällä kanssa mies joka nauttii seksistä kanssani vaikka takana 3 synnytystä ja odotan neljättä lasta. Ei ole meidän seksielämäämme muuttanut se että on paikat repsahtaneet. Ja tuskin valehtelee. Tunteehan tuon!

Että ollaan vaan ap onnellisia!!

Vierailija

Harmittaako/haittaako alapään löystyminen, vatsanahka ja rupsahtaneet tissit?

Onko lasten hankkiminen sen arvoista?

Ei noita voi tuolla tavalla verrata. Tietysti lapset ovat monen uhrauksen arvoisia, mutta harmittaa ne silti!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat