Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän kanssa eilen vaateostoksilla- kyllä kaikenlaista säkkiä meille myydäänkin!

Vierailija

Ihmekos, jos suomalaiset naiset pukeutuu "huonosti"

- kyllä etsittiin 2 tuntia, eikä kesämekkoa löytynyt- telttoja ja "äitiysmekkoja" kyllä...

merkkiliikkeeseen vaan tavarataloista jouduimme menemään...

ja kukkaroa 100 euroa enemmän raottamaan...

T. 2 muotitietoista

Kommentit (7)

Vierailija

Vime viikolla ostin uusia, (joissa kahdessa laput kiinni) vaatteita seuraavasti. Kahdet kengät, pellavahame, juhlahame ja paita yhteensä 21 euroa! Liike oli SPR:n Kontti Joensuussa.

Vierailija

ja me täälä taas mietitään miten saatas rahat riittämään pari viikkoa eteen päin. vaikka kuinka tiukasti eläis niin ei vaan riitä.

no murheet kullaki.

ite ostan vaatteni kirpparilta ja hyvin kelpaa ja aina on hyvä mieli uuden vaatteen ostettuani :)

Vierailija

Mä kun olen vielä onnistuntut saamaan vuosien tauon jälkeen itselleni vyötärön ja muutenkin hoikemman olemuksen. Ja sitten mun pitäsi pukeutua telttaan, kiitos ei.

Sitten kun mekko löytyi, se maksoi heti 150€ tai enemmän. Pakkohan se oli ostaa, kun vanhat vaatteet ovat jo niin isoja, ettei niitä voi julkisesti käyttää, mutta olisin halunnut ostaa vähän jotain muutakin vaatetta kuin pelkän mekon.

Vierailija

ja hyviä ovat

t. ap

ps. ostan TOSI harvoin uusia vaatteita, mutta kyllä vaadin kauniita ja istuvia- ei mitään SÄKKEJÄ!!!

Jos emme vaadi laatua, saamme vastakin ostaa säkkejä...me suomalaiset NAISET!!!

T ap

Uusimmat

Suosituimmat