Kannattasko perustaa firma, joka....

Vierailija

...järjestää lasten synttäreitä?

En asu pääkaupunkiseudulla, mutta siellä kai se on ihan tavallista? Ja Mäkkäreissä vissiin kans järkätään synttäreitä.

Aattelin siihen myös semmosta palvelua, että tekisin tilauksesta kutsukortteja yms.

Ostaisitko semmosia palveluita?

Paljonko muuten maksaa, kun järkkää lasen synttärit jossain? Onko maksu "per lapsi"?

Kommentit (5)

Vierailija

tuosta maksusta piti vielä sanoa, että ne vaihtelevat jonkun verran.

Mitä minä olen katsonut niin siinä satasen kummankin puolen pyörii n.10 hengen pippalot. Ja tässä ei vielä ole synttäritarjoiluja.

Mutta googleta nuo mainitsemani paikat, sieltä löytyy hintoja.

Vierailija

turussa muutama taho tarjoaakin näitä palveluja, esim opiskelijoiden pyörittämä puuhapirtti, hop lop, muutamat firmat tarjoavat liikuntasynttäreitä jne...

Monessa paikassa eväät viedään paikalle itse.

Mielestäni "täyden palvelun" talollle olisi varmasti käyttöä, hauska lisä voisi olla valokuvaaja tms synttärijuhliin.

Vierailija

Sitten yksi asia, millä voisi saada huomiota, on erityisruokavalioiden huomioiminen.

Itse en tiedä yhtään paikkaa missä voisi saada esim munattoman ja maidottoman tarjoilun.

Teemasynttärit ovat aika pop nykyään, siihen voisi panostaa.

Uteliaisuudesta pitää kysyä, mihinpäin suomea olet palveluja suunnittelemassa?

-2

Vierailija

valokuvausa ajattelin kans, ihan siihen asti,e ttä tekisin synttärialbumin, kun monella kuvat jää sitte kortille tai koneelle.

Ja muutenkin semmosta täydenpalvelun juttua, ettei kiireisten äitien tarte stressata ;)

Oisko sulla antaa ideoita lisää?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat