Taas kerran :) Jos haluat viedä lapsesi hoitoon virikkeiden

Vierailija

takia niin puolipäiväisyys riittää. Lapsi ei tarvitse 6-10 tuntisia hoitopäiviä. Muistakaa, että subjektiivinen päivähoitolaki on lapsen oikeus. Ei vanhempien mukavuuden vuoksi!

Kommentit (8)

Lainaus:

jMä en ymmärrä mitä hyötyä lapselle olis hakea hänet ennen päiväunia, tai siis mitä eroa on sillä, nukkuuko päikkärit päiväkodissa vai kotona?

En minäkään ymmärrä, siksi oma lapseni oli "virikehoidossa" äitiyslomalla ollessani kolmena päivänä viikossa 8.30-14.30. Tätä suositteli ryhmän lastentarhaopettajakin, kun lapsi kuitenkin kaipaa päiväunia, niin turha minun olisi häntä kesken unien hakea. Tietty voisi nukkua kotonakin, mutta kun ei aina nuku (kotona siis, päiväkodissa kyllä) ja MINÄ tarvitsin ne päiväunet täällä kotona vauvan kanssa :)

Ja kerhokin olisi tosiaan riittänyt, ikävä kyllä meidän asuinalueella ei sellaista ole ja kun hain paikkaa toisesta (saman kunnan alueella) niin vastaus oli että ovat ensisijaisesta alueella asuville, voidaan laittaa jonoon... ja matkaa olisi kerhoon ollut bussilla 20-30min/suunta kun päiväkoti oli melkein kodin vieressä.

Kesällä ovat kotona.

Ja minusta kerhotoiminta ei ole tarpeeksi, kyllä pk:ssa tehdään ihan muita juttuja ja täällä kerhotkin ovat vain 2 tuntia kerrallaan 2x viikossa.

ja syö välipalan, joten haen hänet 14.30. Ja vien aamupalalle. Siis on päiväkodissa 8.30-14.30 eli 7 tuntia. Siitä nukkuu 1,5 h... Mä en ymmärrä mitä hyötyä lapselle olis hakea hänet ennen päiväunia, tai siis mitä eroa on sillä, nukkuuko päikkärit päiväkodissa vai kotona?

Ohjattu toiminta alkaa päiväkodissa sitäpaitsi heti aamupalan jälkeen, joten en näe taas mitään järkeä siinä, että just se aamupala pitäisi syödä kotona, ja heti sen jälkeen mennä päiväkotiin. Meille nämä ajat toimii päiväkodin kanssa tosi hyvin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat