Vierailija

Oletteko valinneet postitustavaksi/kuluiksi sen "kirjeen" 8.70€ vai paketin 18.70€?

Voiko sen itse valita?

Onko hinta aina tuo sama vaikka tilaisi kuinka monta tuotetta tahansa ja valitsisi tuon kirjeen?

Kumpaa suosittelette/olette itse käyttäneet?

Muita vinkkejä?

Kiitos jos jaksoit vastata!

Kommentit (3)

ja taitaa olla samat hinnat määrästä riippumatta. kalliimpi tulee kotiovelle asti ja on "vakuutettu", halvempi tulee normaalina kirjeenä.

samoin minä,olen tilannut monta kertaa :-) itse asiassa tuo halvempi, joka tulee kirjeenä joko postilaatikkoon tai lähipostiin, tulee nopeammin. Pari päivää kestää, tuo kalliimpi on saattanut matkata jopa viikon, mutta se tosiaan tuleekin vakuutettuna ja postipoika tuo kotiovelle asti. Eli tuolla yhdellä postimaksulla voit tosiaan tilata niin paljon tavaraa kuin haluat :-) Koskaan ei ole siis minulta paketti hukkunut matkalla tänne etelä-suomeen!

Muuten, voin todella suositella ko.nettikauppaa-siellä on äärettömän ystävällinen palvelu, ja mitä tahansa kysyttävää/vaihto/palautus asioita on ikinä ollutkaan, kaikki on toiminut nopeasti ja sujuvasti. Vaatteet ihania, löytyy niin retrohenkistä kuin klassiseen makuun, laadukkaita tanskalaisia merkkejä!

Tuotevalikoima on viimeaikoina kasvanut kovasti, nyt mm.ihania lastentuotteita, leluja, tekstiilejä, laukkuja yms.. Eikun rohkeasti tilaamaan! Niin, ja siellä alkoi muuten tänään ALE! Tein itse juuri tilauksen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat