Vierailija

Kylmyys ei haittaa, lämpimästi vaan päälle, mutta ei saisi sataa vettä! Lumisade ei tietenkään niin paljon haittaa.

Sivut

Kommentit (31)

Istanbul on kyllä haaveissa. Että ole hyvä vaan vinkistä 13 :)

Meillä lapset 3 ja 4v, miehen kanssa oltaisi ensimmäistä kertaa lähdössä jonnekkin kaksin. Häämatkakin tekemättä. Nykiin halajan, mutta luulen että Istanbul tai joku Kroatian kaupunki valitaan. Ei raaski olla poissa kuin kolme yötä lasten luota, Nyc jää sen takia pois..

Jotenkin tuo Istanbul kiehtoo ihan täysillä minua.

Hirmu matkakuume nousee ja kaipuu jonnekin kauas kun lueskelee tälläisiä ketjuja. Barcelonaan nousi myös kaipuu, siellä käynyt reilillä päiväreissulla vuonna 1994, olisi kiva päästä kunnolla tutustumaan paikkaan. Siinä lähellä muuten pieni kiva kylä kun Port Bou.. Siellä rantailtiin pari päivää.

Hei ap, sori kun höpisen omiani ketjussasi :)

Mitens olisi muuten Lissabon?

Tv. se joka ehdotti mm. Nyciä, Istanbulia, Puolaa ja Budaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse lähtisin tammikuun pimeyttä pakoon eli näin ollen Etelä-Eurooppaan, Nizzaan, Roomaan, Ateenaan, Barcelonaan tai esim. Madridiin! Kaupunkeja piisaa.

Dubliniin ajattelin ehdottaa, mutta siellä varmasti sataa ;)

Oletteko Prahassa käyneet? Aivan ihana kaupunki, haaveilen pääseväni takaisin. Mitens olisi Reykjavik? Sinnekin lentää nykyään joku halpalentoyhtiö, en muista kuka, olisko AirBerlin? Ei ne IclandicAirin lennotkaan ole kalliit.

Puhuit Euroopasta, mutta pakko vinkata että supersaver.fi sivuilla oli vielä eilen ainakin lentoja New Yorkiin hintaan 270€ nimenomaan tammikuussa.. Meillä mietinnässä. Olen käynyt liki 10v sitten siellä, tahtoisin viedä nykyisen mieheni sinne..

Turkish Airlines lentää suoraan Helsingistä.

Itse haaveilen siitä. Olisi ainaskin erilainen paikka, kuulemma kaunis ja eksoottinen, edullinen ja kulttuuriakin löytyy.

Mitens tuo NYC mitä ehdotin?

Istanbulissa en olekaan käynyt ( siis olen numero 13) se on varmasti makee kaupunki, enkä tiennyt että Turkish lentää sinne Hesasta.. tuohan tulee mun listalle seuraavaks..KIITOS! hehe.. mä kans tykkään kaunpunki irtiotoista miehen kanssa tai ólen reissannut myös paljon ihan yksin, sekin on musta kivaa kun voi tehä just mitä ite haluaa..( hehe itsekäs..)

Kyllähän sen voi kertoa että esim. Irlannissa sataa tammi- helmikuussa todellakin liki päivittäin. Briteissä myös on sateista. Oletpas sinä kovin vakava ihminen.

Lainaus:

Täällä varmaan moni osaa jo kertoa ensi tammikuun sään Euroopan eri kaupungeissa.

Lainaus:

siis kaikki tarjoavat olivat suomalaisia siellä asuvia ( 99% vanhempia pariskuntia) jotka tulevat itse suomeen kesäksi. Joten sisustus voi olla mitä on, mutta ei meitä haittaa tuommoiset!! ja tosi kvioja olivat kaikki soitettiin muutamalle ja kyseltiin enemmän. Nytkin nuo toivat meille avaimet tullessaan suomeen.. ajatelkaa mikä luottamus meillä täällä suomessa!

Enpä tuota ole tullut ajatelleeksikaan. Tosiaan monet varmaan kesällä tulevat tapaamaan sukulaisiaan jne. Pitääkin laittaa mietintään ehkä ensi kesälle ;) Missäköhän välissä sitä kerkiää kaikka Istanbulit ja muut käydä. No onhan tässä loppuelämä aikaa. Aion myöskin tehdä uuden reilin kunhan lapset kasvavat kouluikään, ts. jaksavat kantaa omat reppunsa. Sitten lähdetään koko perhe, Irlantiin, Espanjaan ja Portugaliin tai jotain :)

Hyvää lomaa teillä Espanjassa. sekä tietty Ap:lle minne matkustatkin.

Ja kiitos kivasta lauantai-illan keskustelusta Ap:lle ja nrolle 13.

Ihanaa, mulla on koko ajan matkakuume ja tosiaan Eurooppa on täynnä ihania kaupunkeja. Lissabon myös harkintaan. Wienissä olen käynyt ja tykkäsin kyllä siitäkin.

Mukavaa lomaa Espanjassa? Mitä kautta vuokrasitte asunnon,

ap utelee

joo olin ite Barcassa just tuon to-su ja riitti vallan mainiosti, Finskin suorat lennot oli kanssa sikahalvat tuohon aikaan, alle 300e ! siksi sinne mentiinkin.. Todella kiva kaupunki, käy vähän netissä katsoo matkailusivuilta Barcelonaa. Ja kaikki on periaatteessa kävelyn varrella eli ei tarvi matkustella junalla tai bussilla, keskusta ja ranta.! siellä on sitten ihan CHAMPAGNERIA, heh, lihakaupan yhteydessä kuohuviinibaari jossa jos ostaa jonkin ihanan sämpylän n2e saa minkä tahansa kuoharipullon 2e!! oli aika täynnä mutta hyvä fiilis, käytiin siellä aamiaisella!!!! Ramblas keskuskatu tosi mahtava värejä ja elämää!

suosittelen siis niin kybällä, olen paljon kiertänyt eurooppaa on musta ihan top3ssa tuo Barcelona.

Amsterdam kanssa pieni ja kiva, mutta en suosittele tammikuussa, sataa lähes joka päivä, ja jollekin joka vittuili sääinfosta, asuin siellä 5v ja kaikki 5v joulu ja tammikuu satoi 99%.

Rooma ja PAriisi aika isoja muutamalle päivälle koska etäisyydet pitkät, mutta metrot helppoja ja siistejä joten ei sekään ongelma!!

Milano myös kiva ja Bologna Italiassa entä Firentze tai Venetsia? ovat myös kivoja tammikuusa ja blue1 saa halvat lennot sinne suoraan!

aah haluaa itekin jonnekin!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat