Vierailija

miten saan mehun pois sohvasta kun se kaatui siihen aamupvällä kun mieheni oli kaksivuotiaan kanssa kotona ja minä ostoksilla. huomasin se vasta illalla kun tulin kotiin. sohva tyynyssä on irrotettavat päälliset olen pessyt ne kaksi kertaa koneessa eivätkä ole lähteneet puhtaaksi. millä saan mehun pois ?

Kommentit (8)

Jos ei muu auta, niin aurinko vaalentaa. Äitini on saanut vanhoista tahraisista pöytäliinoista kuin uusia, kun on pitänyt niitä viikkotolkulla auringossa parvekkeella. Tosiaan tässä tarvii siis olla kärsivällinen, mutta tuottaa oikeesti tulosta. Olethan liottanut tahraa ennen pesua? Voisit kokeilla myös sitruunamehussa liottamista, se nyt ekana tuli mieleen.

ottaisin irti, laittaisin niihin etukäteen jotain tahranpoistoainetta, pesisin koneessa (tarpeeksi pesuainetta, ehkä myös Vanish Oxi Action tmv. jos uskaltaa laittaa).

Jos JOTKUT tahrat myös haalenee, kun kuivaa auringossa, mutta en tiedä auttaako tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitä ku suihkuttaa niin poistaa tahrat itsestään, jos tuntuu ettei lähde itsestään niin voit hinkata lisäksi. Mulla lähteny pellavahameesta mansikat ja mustikat ja muutenkin kaikki tahrat häipyny paikasta ku paikasta. Varsinkin kun valkoinen sohva niin uskallan suositella. Halpaa ja mielettömän tehokasta. Nyt on kyllä joku muukin uusi tahran poistaja joka poistaa kaikki tahrat, oisko ollu joku pinkki purkki, mulla ei tosta kokemusta mut ajattelin et jos lidlissä ei ois enää tota niin sitten on tosiaan toi uutuus mitä on varmaan joka kaupassa.

Itse aattelin just lapsiperheeseen valkosta sohvaa kun siihen voi käyttää noita tahranpoistoaineita surutta, toisin ku muun värisiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat