Vierailija

Ihanaa aikaa oli : )

Kommentit (8)

autolla aamuisin, muutaman kerran meni kävellen itse omin päin. Samoin mies haki ip-hoidosta leikkipuistosta koulun vierestä. Tokan luokan saa mennä omin nokkinen, paitsi jos koulu alkaa niin että mies vie töihin mennessään. Matkaa 1,5 km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olin varautunut saattelemaan muksujani kahden viikon ajan kouluun ja takaisin, mutta ekan viikon jälkeen kersat totes et ei tarvi enää saattaa, kyllä me osataan jo. Siitä alkoi itsenäisesti kulkeminen aamuisin kouluun ja iltapäivisin kerhosta kotiin. Matkaa oli 1,5 km yhteen suuntaan.

melko turvaton mielestäni. kapea jalkakäytävä, tiellä ajaa paljon busseja ja ammattikoululaisia, tie pitää ylittää mutkassa. Yksi koululainen kuollut paikalla.

Esikoista saatoin puoli vuotta ja sitten käskin kävellä hautausmaan kautta joka on turvallisempi reitti mutta jota ei oikeastaan saa käyttää.

kuopusta saatoin kaksi päivää. Hän ei kehdannut kulkea kanssani vaan käveli metsässä eikä ollut huomaavinaan minua, joten päätin että antaa olla ;)

totesi ekan koulupäivän jälkeen äidilleen että ei sun tartte tulla vastaan osaan mä sieltä itsekkin. ja tosiaan nyt menossa koloselle tuo lapsi

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat