Vierailija

kaikki alkoi siis näin:

vielä reilu vuosi sitten olimme he ja me hyvissä väleissä ja teimme kaikkea kivaa neljästään. Sitten viime kesänä oli meidän häät ja polttarit, niin yks kaks tämä avovaimo ei halunnutkaan osallistua minun polttareihin vaan vetäytyi siitä pois ja jätti kaikki hommat ja maksut muille(minulle ei siis koskaan ilmoittanut asiasta). Miehen veli kertoi syyksi olevan lapsenvahti ongelma...(polttarithan on kuitenkin ollut tiedossa jo vaikka kuinka kauan)

Siinä ei sitten enää pidetty yhteyttä, mutta häihin sentään saapui. Niin siellä kuin esim jouluna suvun kanssa ollaan poristu nämä pakolliset..

Annettiin asian vaan olla ja kuitenkin käytiin heidän tupareissa ja lapsen synttäreillä. Mutta avovaimo ei vaan meillä käynyt, vaikka kutsuttiin (ei edes ole käynyt katsomassa meidän uutta taloa, jossa olemme kohta vuoden asuneet)Meille sitten syntyi nyt keväällä poikavauva ja oletimme, että kyllähän ne sitä sitten viimeistään käyvät katsomassa, kun eihän vauva ole mitään tehnyt..mutta ei. Avovaimo ei edes käynyt vauvaa katsomassa, (saati nyt mitään onnitteluja tullut) veljen mies kävi ja sanoi syyksi olevan avovaimon sairastelu. (vilauksen on vauvan nyt nähnyt mummolassa)

Inhottava, kun serkukset eivät voi edes tutustua toisiinsa...

mutta sitten nämä veljen vanhemmat patistavat meitä käymään veljen luona ja kerromme, että eihän hekään käy meillä, niin sanovat vain, että ei maailmassa kannata olla vihoissaan ja pitää meidänkin nyt ajatella lapsiamme ja serkkujaan...

Kertokaa nyt ihmeessä, että miksi tämä veljen avovaimo käyttäytyy noin ja on todella töykeä mielestämme!! (lähinnä tosiaan lapsen ja miehen puolesta harmittaa asia..)

Kommentit (17)

Ja pakko laittaa, että en ole todellakaan hehkuttanut, että minusta tulee vaimo tai jotain. ja kyllä oletan, että etes vauvaa voitaisiin tulla katsomaan!!

Tuntuu tosiaan, että jos vain minä yritän pitää välejään kunnossa ja toiselta puolelta ei saa mitään kaikua, niin onko sekään oikein?! (välillä tosiaan tuntuu, että olen liiankin kiltti ja katson sitä polttariasiaakin läpi sormien)

Minuakin ärsyttää suunnattomasti meidän välit ja haluaisin olla heidän kanssa hyvissä väleissä, mutta sieltä toiselta puolelta ei luultavasti haluta...

ja olen tullut siihen tulokseen, että se "paska akka" (tuo oli niin hyvä ilmaisu joltakin kommentoijalta, joka niin kuvastaa veljen avovaimoa/puolisoa yms.((sama tarkoitus kuitenkin)) )on vain kateellinen minulle ja meidän perheelle.

tuollaisen käytöksen taustalla on erittäin usein jotain masentumista tai jotain muuta tosi ikävää, joka ei ollenkaan liity ap:n elämään. AP voi iltojensa iloksi miettiä mikä mahtoi olla syynä, mutta turha tuollaisesta on suuttua tai vaatia jotain oikeuksiaan. Elä ja anna toisten elää, vaikka sinusta erossa, jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aika erikoiset sukulaissuhteet teillä ainakin on.

Ehkä veljesi avovaimo ei kestänyt hössötystäsi ja sitä, että panit hänen niskoilleen niin paljon töitä polttareiden ja häiden takia (varsinkin jos heillä oli jo lapsia)

Lisäksi voi olla sairastelua, uupumusta ja muuta, mitä ei halua toitottaa sinulle kun näyt olevan niin herkkänahkainen ja nopea loukkaantumaan.

Tosin se olen minä joka olen katkaissut kaikki välit miehen veljen avovaimoon. Syy se, että keinoja kaihtamatta koittaa iskeä miestäni. Niin, ja itse mulle jo aikaisemmin on kertonut olevansa miehen veljen kanssa vain lapsen tähden. Eikä todellakaan peittele keneltäkään mielenkiintoaan miestäni kohtaan.

Vaimo ja puoliso tarkoittavat nimenomaan vihittyä elämän kumppania, ei mitään "ollakko vai eikö olla, katsotaan nyt mitä tulee " ystävätärtä. Ja minä kirjoitin siitä, joka koittaa iskeä miestäni. Ja se on kyllä kaikille osapuolille ja ulkopuolisille tullut hyvinkin selväksi tarkoitusperänsä. Minulla ei ole mitään intressejä olla tekemisissä tuollaisen naikkosen kanssa, joka tekee lapsen yhden kanssa ja elelee sitten siinä ukon palveltavana, ja kenenkään muiden tunteista viis veisaamatta yrittää rikkoa toisten lapsilta perheen. Itselleni avioliitto -sekä oma että muiden - on pyhä asia. Joka sen yrittää rikkoa, ei kunnioitustani kyllä saa.

Siltikin sinun pitää yrittää sopia sen kans, koska muuten miehesi lapsuuden perhe särkyy, eivätkä serkukset saa koskaan oppia tuntemaan toisia. Kaikki juhlat, yhteiset tapaamiset ym. menevät pilalle miniöiden vuoksi. Ei ole oikein, ei!

Kummalliselta kuulostaa, että joku laittaisi välit poikki tuosta vaan, ilman selittelyjä.

Yhtä kummallisia ovat myös vastaus:

"Yritä sinä kuitenkin saada hinnalla millä hyvänsä välit kuntoon, jos olet fiksumpi ihminen."

Hinnalla millä hyvänsä? Miten voi väkisin tunkeutua jonkun ihmisen elämään?

Ymmärrän, että surua aiheuttaa se, etteivät serkukset tutustu toisiinsa. Tähän olen joutunut törmäämään myös omassa elämässäni. Mitä te muut olette mieltä onko PAKKO olla tekemisissä ihmisten kanssa jos ollaan sukua? Me ollaan yritetty korvata noita etäisempiä serkussuhteita vaalimalla suhteita ystäviin ja heidän lapsiinsa. Tuntuisi suorastaan järjettömältä vierailla sukulaisissa VAIN sukulaisuussiteiden

En oikein ymmärtänyt, mikä viestissäni oli noi itsekeskeistä.

Ajattelen mielumminkin periaatteella elä ja anna toistenkin elää.

Ainahan nuo sukukuviot on jonkun intressejä: anopin, sinun, minun jne.

Siinä olen kanssasi samaa mietä, että turhan tossukka on mies, joka antaa vaimonsa, siskonsa, äitinsä jne. määräillä omia ihmissuhteitaan.

"Ei oteta ollenkaan huomioon oman miehen suhdetta omiin sisaruksiin, eikä sitä miten isovanhemmat surevat niin, että sydän jo alkaa reistailemaan. Tosin kyllä tossukoita on sellaiset miehet, jotka antavan vaimojensa pomputella miten sattuu."

Miksi te et voi tavata (ilmeisesti veljeäsi) ilman tämän vaimoa? Ei tarvitsisi syyttää ketään välien etäisyydestä.

et sulla/teillä on jotain sellasta mitä häneltä puuttuu.. Että olis kateellinen tai/ja katkera jostain.

Jos se vaikka odottais itekkin niitä häitä, eikä mies ole innostunut tai jotain. Kokee ettei ole "tasavertanen" miniänä nyt kun te olette aviossa ja he eivät, tai jotain.

Olis ihan ymmärrettävää jos ette olis koskaan olleet tekemisissä, kun ei kaikilla synkkaa kaikkien kanssa, mut se et olitte aiemmin, niin kyllä tossa nyt jotain outoa on. Kateus on niin katala tauti..

Lainaus:

Kummalliselta kuulostaa, että joku laittaisi välit poikki tuosta vaan, ilman selittelyjä.

Yhtä kummallisia ovat myös vastaus:

"Yritä sinä kuitenkin saada hinnalla millä hyvänsä välit kuntoon, jos olet fiksumpi ihminen."

Hinnalla millä hyvänsä? Miten voi väkisin tunkeutua jonkun ihmisen elämään?

Ymmärrän, että surua aiheuttaa se, etteivät serkukset tutustu toisiinsa. Tähän olen joutunut törmäämään myös omassa elämässäni. Mitä te muut olette mieltä onko PAKKO olla tekemisissä ihmisten kanssa jos ollaan sukua? Me ollaan yritetty korvata noita etäisempiä serkussuhteita vaalimalla suhteita ystäviin ja heidän lapsiinsa. Tuntuisi suorastaan järjettömältä vierailla sukulaisissa VAIN sukulaisuussiteiden

Minun mielestäni on todella todella törkeää, että miniät ja miniäkokelaat sotkevat koko suvun elämän itsekkyytensä vuoksi. Ollaan niin pirun itsekkäitä, että kun minä en tykkää siitä ja siitä, niin minun ei tarvitse olla tekemisissä. Ei oteta ollenkaan huomioon oman miehen suhdetta omiin sisaruksiin, eikä sitä miten isovanhemmat surevat niin, että sydän jo alkaa reistailemaan. Tosin kyllä tossukoita on sellaiset miehet, jotka antavan vaimojensa pomputella miten sattuu. En minäkään pidä oman mieheni siskosta, mutta mies ei ikinä antaisi minun näyttää sitä tai alkaa diivailemaan ja kiukuttelemaan.

miksi ette tarjoa apua vaan täällä vaan haukutte? Ja tuo yksikin "koettaa iskeä miestäni" satavarmasti joo... Ja muutenkin, miksi korostatte että AVOvaimo, kyllähän tuo kertoo teidän suhtautumisestanne jo aika paljon. Miksei voi sanoa vaimo tai puoliso, ihan kuin sillä olisi näissä tapauksissa väliä ovatko naimisissa vai eivät :O

Ajattelin vaan, että miltä tuntuisi jos poikieni morsiamet alkaisivat tappelemaan ja eivätkä välittäisi minun tai mieheni tunteista, eivätkä pojat saisi olla tekemisissä toistensta kanssa, eivätkä lapsenlapset oppisi tuntemaan toisiaan. Sairastuisin surusta! Onneksi on niin mukavat miniäehdokkaat, että sellaista tuskin tapahtuu.

11

Muutenkin voin kuvitella, että on korostanut häitä suunnitellessaan, että me menemme NAIMISIIN ja minusta tulee AVIOVAIMO. Nää on just niitä tyyppejä, joiden mielestä kaikkien elämän pitää pyöriä heidän polttareiden ja häiden ympärillä. Niin ja kun heille tulee vauva, kaikkien pitää pyöriä sen ympärillä. Ja on helppo mennä vaivihkaa haukkumaan veljen avokkia vanhemmilleen, kuinka se on tyly ja ei pidä yhteyttä jne..

Minusta ap vaikuttaa sellaiselta sekolta, että jos olisi mieheni sisko, pitäisin minäkin etäisyyttä

Muakin ärsyttää tuollaiset tyypit, jotka selittämättä katkoo välejä. Sitä paitsi teidän tilanteessanne veljen avovaimon käytös aiheuttaa varmasti ihan suunnatonta tuskaa veljien vanhemmille, kuten tietysti myös veljeksille joiden välit tuollainen itsekäs paskiainen akka pilaa. Yritä sinä kuitenkin saada hinnalla millä hyvänsä välit kuntoon, jos olet fiksumpi ihminen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat