Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla on aina kun menkat alkavat parin ekan päivän aikana selkä kipeä, 600 buranaan joudun ottaa kolme päivässä et pystyy olla. Nyt sit alkoi eilen menkat eikä selkä ole yhtään kipeä, ja yleensä mulla tulee muutama päivä sellaista tuhruvuotoa ennen varsinaisia menkko, sen verran et paperiin vähän jotain jää, nyt ei oikien ollut sellaistakaa.

Neljä vuotta ollaan yritetty ja inssejä sekä yksi IVF käyty läpi, syksyllä sitten olis ICSI vuorossa, mut kuitenkin viimiset kolme vuotta mun menkat on ollut tollaiset aluksi kuin äsken selitin ja selkä tullut kipeäksi. Mutta ei nyt.

No hetihän sitä sit kuvittelee olemattomia ja miettii et voisko olla raskaana, kun ei mulle ole ihan normaalia. Ihmetyttää vain :)

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (3)

Onneksi ei nyt ole yhtään testiä varastossa, annoin viimisen kaverilleni, sillä muuten testaisin heti. Ajattelin kuitenkin et kävisin apteekista hakemassa niin saisi ennen juhannusta sen tehdä, varmuuden vuoksi kun kuitenkin on vieraita tulossa ja ei varmaankaan ihan kuiva juhannus tule.

tyhmää edes kysyä kun tiedä jo miten käy, normaalit menkat ovat jaoireet vain jostain ihmeen syystä jäivät puuttumaan enkä 99% varmuudella ole raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tai no sen kerran oli, kun ne tulivat kohdunulkoisen raskauden aikana, siis silloin, kun alkio vielä piti tiukasti kiinni munanjohtimesta mutta kohtu tyhjeni. Mutta siis normaalisti pärjään vähäisellä määrällä kipulääkettä tai ei tarvitse ottaa ollenkaan.

Silti minulla välissä on noita erittäin kivuttomia vuotoja, eron huomaa selvästi. Lääkäritkään eivät ole niihin osanneet kommentoida, mistä johtuu ero kierroissa, mutta kai se vaan voi vaihdella. Voi varmaan johtua hormoneistakin, tiedä häntä. Ihanaahan se olisi, jos merkkaisivatkin raskautta, mutta senhän saat helposti selville :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat