Vierailija

Lapsillehan nyt on noita omia puteleitaan (50+) mutta paljonko aikuisille?

Onko 20-30 liiottelua, rusketunko silloin ollenkaan? Kymmenen tai alle ei taida riittää...??

Molemmat kestetään hiukan aurinkoa, mutta aika helposti kärvähdetään... Kotimaassa käytetään alkukesästä 10-15 ja siitä sitten tiputetaan alemmaksi.

Kommentit (8)

on ihosyöpäriski aikuisena moninkertainen!!

eikä lapsen iho kestä aurinkoa todellakaan hyvin. aikuisille ihotyypistä riippuen yleensä aina yli 20 suojakerroin, ellei iho ole kastanjanruskea ja paksu. etelän aurinko paahtaa älyttömän kovaa eikä auringossa suositella olevan lainkaan keskipäivällä. TODELLA harva suomalainen voi käyttää alle 10 sk:n suojavoiteita palamatta.

t. kosmetologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

50 suojakerroin ja tuntui silloin että sillä säästyttiin palamiselta. Toisaalta eipä sit paljon rusketuttukaan. Eli kai olen liiankin hysteerinen. En tyykkää jos iho punoittaa yhtään.

Mene vaan 10 kertoimilla jos haluat itsesi punaiseksi ja kipeäksi moneksi päiväksi.

Meidän lapset käyttävät 30, mutta pärjäisivät varmaan parillakinkymmenellä.

Itse laitan 50 ja silti punoitan jos olen koko päivän auringossa.

Aurinkovarjoakaan ei tarvitse unohtaa.

Isä ja poika tummaihoisia, eivät varmaan palaisi vaikkei edes rasvaisi, mutta uva-suojahan on terveydelle tärkeä palamattomuuden lisäksi. Molemmat tumman ruskeita. Vaaleaihoisina minä ja tytär punoitettiin koko päivän vesipuistoretken jälkeen kertoimista huolimatta, mutta punoitus laski seuraavana päivänä kun silloin auringolta suojauduttiin myös vaattein. Meille 25 on minimi suorassa auringonpaisteessa etelässä, suomessakin vähintään15.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat