Vierailija

Olo on kuin jyrän alle jäänellä, nenä vuotaa ja väsyttää. lämpöä on vain 37,4 ja nyt mietin menenkö huomenna töihin? Töissä olen vanhainkodilla joten periaatteessa ei saisi mennä mennä kun voi tartuttaa, mutta kun on määräaikasena vain vuoden loppuun entäs jos ne päättää että jään liian herkästi sairaslomalle ja jatkoa ei tulekaan....... luonne ei meinaa millään antaa peräksi...... voi mitä mä teen!!!!

Kommentit (5)

Minua ärsyttää nämä ilman-minua-osasto-ei-voi-pärjätä-tyypit. On ammattitaitoa tunnistaa omavointinsa ja jäädä tarvittaessa saikulle. Tautikin helpottaa nopeammin jos sairastaa rauhassa.

palvelutalossa työskentelevä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä se osasto ilman mua pärjää vallan mainiosti en sitä luulekaan, mutta pomo on sellanen ett alkaa sitten puhelimessa ett " kai sun sitten täytyy jäädä sairaslomalle, mistähän saan nyt sitten sijaisen......" jne että tulee itselle sellainen tunne ett SORRY!

Kukaan ei vuoden vaihteessa muista jos olit pari päivää kesäkuussa pois. Enemmän työn jatkuvuuteen vaikuttaa sun ammattitaito työpaikalla. Omatoimisuus ja ahkeruus.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat