Seuraa 

Kestovaippailun alkutaipaleella tässä kyselen " tyhmiä" ... Ostin uutena Ruskovillan pitkälahkeiset vaippahousut, pari villaista välivaippaa ja villabodyn.

Ottaisin ne nyt käyttöön ja pesua mietin. Eli pesenkö nyt käsin kaikki em. jutut ennen ensimmäistäkään käyttöä - vaippahousuissa niin neuvotaan tekemään, mutta bodyssä ei mainita asiasta mitään...

Entä lanoliinitanko ne myös tämän ekan pesun jälkeen? Vai onko niissä näin uutena niin hyvin lanoliinia jäljellä, ettei vielä tarvitse kylvettää?

Kiva ois kuulla vinkkejä kokeneemmilta tai muuten asiasta tietäviltä! Kiitos avusta ja mukavaa joulunaikaa:o)

Kommentit (2)

Muuten vaatteita ei tarvitse uutena pestä. Minä olen kyllä bodyt ja kypärämyssytkin lanoliinittanut aina kun olen pessyt, niistä tulee aivan ihanan tuntuisia.

ainakin haaroista.... muita älä missääntapauksessa pese =))) Ne villavaatteet on just uusina niin ihania =))

Noista villahousuista vielä... lanoliiniakin voi laittaa liikaa ja sit se ei taas pidä eli lanoliinia vain ehkä joka kolmannen pesun jälkeen....

Ehkä ei ensin lanoliinia vaan koitat jos pitää ilman... mulla on ollu ongelmia just noiden Ruskovillojen kanssa mut kyllä monet on ne saanu pitämäänkin.

Täältä löydät paljon enenmmän käyttäjäkokemuksia ja vinkkejä just noiden villisten pesuun: http://www.kestovaippainfo.fi/

Onnea kestoilun tiellä, meillä ollaan tosi tyytyväisiä kestoihin oltu koko pojan ensimmäinen vuosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat