Vierailija

Ylipainoa on n. 35 kg enkä jaksa enää liikkua. Istuessa en löydä enää hyvää asentoa kun läskit painaa, verenpaine on koholla ja polvet sökönä. Kuukauden verran olen hakenut motivaatiota ja miettinyt konsteja millä onnistua. Tänään se sitten alkaa! Itseni tuntien mun on pakko aloittaa aika räväkästi, eli aloitan tänään nutraamalla ja jatkan sitä niin kauan kuin on tarvis. Onneksi mies on mun tukena ja lupasi kannustaa joka hetki, kun meinaan sortua.

Onko muita samassa veneessä?

Kommentit (11)

20 kg muutama vuosi sitten. Aikaa meni puoli vuotta. Ylipaino on pysynyt poissa. Olen hehkutellut tätä ennenkin, sillä ajattelen, että siitä voisi olla apua muillekin painon kanssa kamppaleville. Jos kerran minä, huonolla itsekurilla varustettu immeinen pystyn siihen, pystyt kyllä sinäkin!

!67cm / 55 kg

Mutta painoindeksi jo 27 ja rupean näyttämään jo ihmiseltä onneksi. Olen 10 vuotta sitten laihduttanut 20kg 6kuukaudessa, mutta olin näkkileipädietillä ja 20v... (tupakoinkin silloin joka auttoi pitämään nälän poissa). Nyt tuohon vikaan kymppiin menee varmaan vuosi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihanan rohkaisevia viestejä. Itse aloitin siis tänään nutraamalla ja jatkan ensimmäisen 10 kg jälkeen painonvartijoiden pisteillä. Puhuimme illalla mieheni kanssa paino-ongelmastani ja hän lupasi olla täydestä sydämestään mun tukena tässä. Lupasi mulle kylpyläviikonlopun kaikkine haluamine hoitoineni kun onnistun tavoitteessani.

T: Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat