Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko muilla sellaista ongelmaa alkuraskaudessa, että ei saa syötyä paljoa kerralla. Minulla on nyt rv 10 ja olen huomannut, että pystyn syömään vain puolet mitä ennen. Jos menee vähänkin liikaa, tulee todella huono ja oksettava olo.

Olen aina kuvitellut, että raskauden aikana ruokahalu kasvaa, eikä vähene. Onko jollain samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (1)

Ei maistu oikein mikään vaikka olis päällä (kerran päivässä tuntuva) tapponälkä ja sit jos syö vähäkin liikaa niin maha kipeenä ja yrjöttää. Oli sama homma viime raskaudessa mutta silloin ei kyllä paino tippunut yhtään ja nyt on jo lähtenyt 3-4kg. Toisaalta on myös ikävä olo kun mahassa ei ole mitään. Ja muistaakseni mulla ainakin tää homma paheni loppua kohti noitten syömismäärien suhteen koska lopussa kohtu vie mahassa jo niin paljon tilaa ettei ruokaa yksinkertasesti mahdu paljon.

Sinänsä tää on hyvä näin ettei tuu pal ylimääräsiä kiloja mut toisaalta huolestuttaa kovasti vauvan saamat ravintoaineet ja myös oma ravinnonsaanti vaikuttaa aika heikolta. Siihen koitan luottaa että vauva ottaa musta kaiken minkä tarvii.

Myyti 11+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat