Seuraa 

aikaisessa olen jo etsimässä hyvää mallia pojalle. vaihto tulee varmaankin keväällä ajankohtaiseksi...

olen jo katsellut malleja jos jonkinlaisia.

itse haluaisin sängyn josta " lyhytkin" lapsi pääsisi hyvin alas itse, tuntuu että monissa on korkea laita joka vaikeuttaa lapsen itse menoa sänkyyn ja pois tuloa.

ja turvalaidan tyyppinen olisi myös plussaa...

Kommentit (17)

Ostettiin vanhimmalle muutama vuosi sitten unipuu-sarjan jatkettava sänky ja siihen turvalaita. Laitoimme laidan niin, että toiseen reunaan jäi pieni kolo. Siitä oli helppo mennä pienen sänkyyn ja pois. (laidan saa siis pois kun ei enää tartte)

Nyt olemme ostaneet samaa sarjaa ihan tavallisen mittaisen sängyn isommalle, pienempi siirtyy pinniksestä sit tähän jatkettavaan. Jossain vaiheessa hankimme saman sarjan hyllyt ja portaat, näin saamme sitten kerrossängyn.

Halusimme mahdollisimman yksinkertaisen sängyn, joka menee pitkään. Näissä saavat nukkua niin kauan kuin tässä taloudessa asuvat:) Innostuimme myös tuosta mahdollisuudesta saada kerrossänky ja näin lisätilaa lastenhuoneeseen.

Näitä sänkyjä myyvät kai useammatkin liikkeet, omamme ovat askosta.

Ainut huono puoli näissä on korkea hinta, oisko ollu tuo normaalinmittainen jotain vähän yli 200¿, mutta kyttäsimme askon kanta-asiakasalennusta ja saimme näin hintaan 170¿.

Mutta suosittelen, tukeva ja hyvä sänky!

Suosittelisin kanssa roope-riikkaa.

Kun vertailimme lasten sänkyjä, useat olivat 60-75 cm leveitä.

Roope-Riikka on siinä mielessä pitkäikäinen, että se on 80cm leveä, sen saa jatkettua 200cm asti. Saa ostettua irtolaitoja ja kaksi samanlaista laitettua kerrossängyksi jos tarve vaatii. Vuodevaatelaatikonkin saa.

Kannattaa miettiä myös tulevaisuutta, samalla sängyllä voi pärjätä teinivuosiin saakka, kun taas joku 60-70 senttinen voi tulla kapeudeltaan ahtaaksi hyvinkin pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ovat sen verran matalat ettei pudotus ole korkea ja lapsi pääsee helposti sinne itse, kuopukselle ostimme ei seinän puoleiselle laidalla irrotettavan turvalaidan Lastentarvikkeesta koska hän on aika kova pyörimään nukkuessaan. Ovat kivan näköiset (ainakin valkoisena) ja pituuden saa tarpeen mukaan säädettyä vaikka teini-ikäiselle, patjat ostimme samalla ja niille lisäpaloille on oma mainio paikkansa sängyn päädyissä kuten kuvakin ehkä kertoo. Pehmoleluista ne tärkeimmät istuvat mukavasti sängyn päädyssä seinään nojaten:o)

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=1...

Meillä molemmilla tytöillä Iskun Tuuli -sarjan jatkettavat myös! Tosi hyvä sänky on.

On matala eli meidän 72 cm pätkäkin pääsee itse sänkyyn ja sieltä pois. Tarpeeksi korkeat laidat kuitenkin, ettei pääse tuollainen levottomammin nukkuva lapsikaan putoamaan sieltä. On sen verran simppeli kuviointi, että ei varmaan haittaa koululaistakaan (ei siis ole liian lapsellinen). Saa kahtena värinä (meillä kuultovalkoinen, jossa jalat männyn-väriset. Tämä on ehkä vähän tyttömäisempi väri, mutta puun-värisenä menee varmasti pojallakin).

Ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Siinä on turvalaita ja se menee vielä monta vuotta. Isommallakin lapsella se ei näytä liian " vauvamaiselta" , koska se on valkoinen ja turvalaita on valinnainen väri, meillä sininen.

en nyt muista miten sen löytää....kidset....on firman nimi....

Niillä on söpöjä sänkyjä, värin voit valita itse ja päätyyn saat irrotettavan auton, pupun, oravan, veneen tms valitsemasi kuvan...yritä etsiä käsiisi...netissä on kuvai niistä. Tai entäs Ikea?

joka ostettiin käytettynä lelulaatikon kanssa. On puinen, antiikkipetsatun värinen. saa sit hiottua ja lakattua uuden näköiseksi myöhemmin jos tarvetta! Ja jostain muusta sarjasta, esim. Unipuusta, voi tarvittaessa ostaa reunan. Meillä ei ole ollut tarvetta, sen verran korkeat reunat sängyssä on. Ainut vaan, että aluksi löi päätään reunaan unissaan...

Ensin haaveilin Kidsetiä, meillä niistä pinnasänky ja hoitotaso mut ku se on maalattu, on vaikeampi käsitellä pinta tarvittaessa uudelleen.

Isabella-sarjaan saa myöhemmin lisäosia, esim. kaappeja, hyllyjä, kirjoituspöydän ja yöpöydän. ja antiikkipetsattuna löytyy halvemmastakin sarjasta, esim. laulumaan Antti-sarjasta, josta ajattelin pian ostaa hyllykön. Laulumaallakin (www.laulu.com) on nykyään jatkiettava sänky , jonka olisin ostanu ellen olisi saanut tätä käytettyä Isabellaa niin halvalla...

Kuka mistäkin tykkää...meillä on mäntyinen Harmony-sarjan lastensänky. En pidä kaikista malliston huonekaluista, mutta tuo sänky on kiva. 81-senttinen 2-vuotiaamme pääsee vähän liiankin helposti sängystä pois, mutta putoamisen vaaraa ei ainakaan meillä ole havaittu.

Katsopa http://www.ruukkifurniture.fi/, siellä on muitakin malleja.

eli kidset sarjaa olen muutenkin ihastellut aikoinani.

tietääkö / muistaako ketään onko jatkettava sänky minkä hintainen??

täytyy katsoa ensi sijaisesti jos käytettynä jostain löytyisi.... ;)

ja saa kerrossängyksikin

+kotimainen

Nettihaulla roope-riikka edullisimmin uutena suoraan tehtaalta vaikka kotiovelle toimitettuna

Värejäkin on.

Itse huusin tytöille juuri samanlaiset Isabellan kuultovalkoisella maalatut jatkaettavat sängyt, aivan ihanat! Valmistaja muistaakseni asko ja hinta uutena jotain 239¿ jos en ihan väärin muista.

Nyt saatiin 2kpl:tta kotiinkuljetettuna 112 eurolla ja ihan siistit patjatkin kaupanpäälle.

Käytössä ei oo vielä kyllä ollut, isomman ajattelin siirtää pinniksestään kunhan päästään muuttamaan. Pikkusiskon sänky menee vielä varastoon hetkeksi kun ikää vasta 4,5kk.

Käy vilkasee huuto.netin sivuja, tällähetkellä siellä taitaa olla vähän hiljasempaa kun normaalisti, Joulu vähentänyt myyntiin panoja ehkä!

hinta oli n 1300mk...eli mitäs se tekee reilu 200 euroa

Tuusulan kalustetalo myi sitä aikanaan, voithan soittaa ja kysyä mitä ne maksaa. Ne tehdään tilauksesta ja saa tosiaan valita värit, vetimet ja kuvioinnit haluamikseen. Suomalainen pikkufirma niitä tekee.

10 vuotta me ollaan niitä käytetty, mutta nyt on isommilla lapsilla uudet sängyt ja vanhat meni perinnöksi meidän pienille. Ja ovat vieläkin kuin uudet=)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat