Seuraa 

Olen raskaana, ilmeisesti viikoilla 9+1. Luulimme että olisin jo vkolla 11, mutta kävin yksityisellä ultrassa pari viikkoa sitten ja siellä näkyi pieni alkio ja sydän sykki hienosti...) Siellä myös määräytyi tuo uusi viikkolukema.

Mutta neuvolassa kävin eilen ja siellä ei näkynyt doplerilla mitään! Kyllä kohtu on suurentunut, mutta sydänääniäkään ei kuulunut. Voiko johtua siitä jos kohtu on kovasti taaksepäin kallistunut? Olen kuullut että doplerilla ei vielä tässä vaiheessa välttämättä sydänääniä kuulu.

Kommentit (9)

Sydänäänet kuuluu neuvolan dopplerilla tapauksesta riippuen rv 8-16 alkaen ihan riippuen mammasta, mamman vararavinnosta, istukan paikasta ja kohdun asennosta sekä laitteen hyvyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vielä noilla viikoilla kuulu mitään,yleensä neuvolassa kuunnellaankin vasta viikon 12 jälkeen sydämen ääniä.

lettis ja pikku neiti 1vkoa.

Vastauksista!

Terkkari tosiaan vain totesi että " ei täällä vielä mitään näy." No, tämä on minulle toinen raskaus ja ensimmäisessä kävin yksityisellä rv7 ja silloinkin näkyi syke, ja NP-ultrassa sitten näkyi päältäpäin ultrattunakin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat