Vierailija

Kommentit (13)

mäkin liian usein sanon miehelle " sä et koskaan/ikinä" tai " sä aina..." .

Pahimpia mitä mies on sanonut:

" ihme että tollanen narkkari pystyy huolehtimaan noin hyvin lapsistaan" (tietää nuoruuden huumeKOKEILUSTANI joka oli yhden kerran pilven poltto... ja itse on ylirehellinen/terveellinen sinipukuinen valtion virkamies joka ei KOSKAAN ole tehnyt mitään " mokia" )

" ei mikään ihme, että et ole muuta kuin kotiäiti" :O

Oli tuomassa asetta kotiin ja kielsin ja vaadin selitystä niin vastauksena tuli: " sit voin ainakin vaatia sulta seksiä, jos ei muuta niin uhkaamalla"

Ja näitä riittää... selitykseksi sanottakoon että miehelläni on toisinaan hyvin moukkamainen huumorintaju, eikä todellakaan tarkoita mitä sanoo, mutta kyllä nuo sanat satuttavat silti... On joka kerta tosi pahoilaan ja pyytää anteeksi ja sanoo ettei tarkoita, eikä ajatellut muuta nainenhan ei tunnetusti unohda.

No, ihan hyvä avioliitto meillä silti on ja häntä rakastan, kai sitä joskus tulee kaikkien sanottua puolin ja toisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja mies sanoi hommaavansa manaajan paikalle, koska minun täytyi olla saatanan vallassa, kun niin täydellisestä miehestä eroa edes harkitsin. Ja manaajaa meinas ihan oikeasti. Niitä on olemassa... :S

Ei kuulu tyyliini sanoa mitä sylki suuhun tuo, joten ei mitään ihan tosi kamalaa ole tullut sanottua. Ainakaan vielä.

Mutta liian usein käytän lauseita " sinä et koskaan/ikinä..." tai " sinä aina..." ja sitten onkin riita valmis.

Mieheni on seksiriippuvainen. Muuten hyvä mies, mutta yli-innokas sänkyhommissa. Mm. masturboi vähintään kerran päivässä. Hänen mielestään 2-4 kertaa viikossa on liian harvoin ?? ja anaaliseksiä pitäisi saada, vaikka se sattuu minuun. Mies on minun toinen kumppanini ja olen kaikin tavoin yrittänyt miellyttää häntä. Hän sensijaan kieltäytyy esim. suuseksistä, vaikka minä annan sitä hänelle ja nautin siitä. Hygieniassani ei ole mitään vikaa ja edellinen poikaystäväni nautti nuolemisesta. Minun pitäisi siis suostua kaikkeen mitä hän vaatii mutta hänen ei tarvitse, jos ei huvita...

Se oli sen luokan lause, että kun mies oli nukahtanut, lähdin samana yönä taksilla mökiltä Matkahuoltoon ja kotiin. Avioero pyöri vakavasti mielessä. Mies tuli katuvana aamulla lasten kanssa perässä mutta meni pari viikkoa, ennenkuin annoin anteeksi. Tästä on nyt 3 kk. Sänkyhommiin en pystynyt kuukauteen ja enkä ole pystynyt enää olemaan miehen seurassa alasti kuin pimeässä, kun mietin koko ajan miltä vartaloni näyttää. Seksin aikana mietin teenkö nyt tämän oikein. Mies sanoo ettei todellakaan tarkoittanut mitä sanoi, mutta hän on yleensä niin perirehellinen että tuo tokaisu on jäänyt syömään minun itsetuntoani.

Se oli niin ylitseampuvan kamalaa, että itse asiassa en voinut muuta kuin nauraa :)

Nykyinen mieheni ei uskalla mitään kovin pahaa sanoa, emmekä toisaalta tappelekaan niin paljon. Pahimmillaan ehkä jotain ' pitäs olla vaan jotain ihmissuhdeohjelmia televisiossa' , mikä on loukkaavaa kun viittaa siihen, että minä muka katson vain sellaisia kun hän katsoo tiededokumentteja. Asia ei nimittäin ole niin.

Se on selkeästi kamalinta, mitä minulle on ikinä sanottu. Päätin todistaa, että minusta tulee huomattavasti parempi äiti kuin hänestä isä. Eikä se ole vaikeaakaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat