Seuraa 

Onko jollain muulla ollut imetyksellä tai ylipäänsä raskaudella vaikutusta näköön ja nimenomaan vielä parantavassa suunnassa?

Itse ihmetellyt tässä muutaman viikon jo, kun silmälasit tuntuu liika vahvoille, ja autolla ajaessa näkee tosi hyvin, paremmin kuin vuosiin.

Olisiko tuo imetys ja synnytys nyt vaikuttanut näin päin? Viimeksi tytöstä meni kyllä jo odotusaikana huonompaan suuntaan ja paljon, nyt tuntuu että juuri päinvastoin pojasta ja vasta nyt imetysaikana, vauva nyt melkein 3kk.

Kommentit (3)

kun näkö huononi raskausaikana (tai jo aiemmin?), että raskaus ja imetys vaikuttaa näköön eikä esim. uusia silmälaseja kannata laittaa sinä aikana. Se, miten näkö palautuu on yksilöllistä. Eiköhän se raskaus ja imetys voi siis muuttaa näköä parempaankin päin... itselläni tosin on pysynyt huonona lapsen synnyttyäkin. Mulla muuten huononi näkö tosi paljon raskausaikana ja olen kuullut myös muilla niin käyvän.

en tarvitse laseja läheskään niin usein kuin ennen. Johtuu varmasti paljolti myös siitä että kun kotona oleskelin raskauden loppuvaiheessa niin ihan tarkoituksella en laittanu laseja päähän, vaan olin ilman. Nyt en oo tarvinnu laseja läheskään niin paljoa kuin ennen. Saatan lähteä autoakin ajamaan ja vasta perillä huomaan et uups... lasit jäi kotiin, mut hyvin näkee ilmankin. Ennen ei ollu puhettakaan että oisin lähteny autoileen ilman laseja.

Näin mulla siis...

Misuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat