Seuraa 

Mihin kannattaa mennä ja kuinka paljon maksaa noin suurinpiirtein?

Kommentit (4)

Mä suosittelen myös koskiklinikan Tuukka Tarkkilaa! Käytiin siellä alkuraskauden ultrassa kahteen kertaan kun ensimmäisellä kerralla ei näkynyt mitään. Eka käynnistä ei veloittanut mitään kun ei tosiaan näkynyt muuta kuin ruskuaispussi ja toka käynnillä sitten KELA-korvausten jälkeen maksettavaa jäi n. 70¿. Sitten käytiin myös rakenneultrassa siellä. Kertoi todella tarkasti ja hyvin kaikki mitä näkyi (myös sukupuolen). Ja rakenneultrasta KELA-korvausten jälkeen maksettavaa jäi vain n. 50¿. Ja sisätutkimuksen tosiaan teki joka kerralla myös. Todella hyvä ja asiantunteva lääkäri ja ennen kaikkea mukava =)

Pakko kommentoida, kun näköjään meillä kaikilla Koskiklinikalla käyneillä näkyi olleen sama lääkäri :)

Todellakin erittäin mukava mies ja asiantuntevan oloinen. Jaksoi selittää asiat tosi tarkasti ja käski kysellä mitä mieleen tulee. Viimeisimmästä olin ihan hämmentynyt julkisen puolen nopeaan toimintaan tottuneena. Että mitä, ihanko saa vieläkin kysellä, eikä ole kiire pois..? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei ole kokemusta kuin yhdestä, joten en osaa sanoa onko parempia. Kävin siis Koskiklinikalla ja tyytyväinen olin. Rakenneultra oli kyseessä. Muistaakseni hinta oli noin 90e ja siitä sai (muutama viikko sitten) vielä sen kelakorvauksen, jolloin itselle jäi maksettavaa reilut 60e. Mä luulin, ettei tuota korvausta enää saisi (kun ei ollut mitään varsinaista lääketieteellistä syytä ultraukseen), mutta tiskillä sanoivat, että hakevat lopun kelasta.

koskiklinikalla kävin tuukka tarkkila nimisellä hyvällä lääkärillä. Hinta oli korvausten jälkeen noi 63 euroa. teki sisätutkimuksen samalla kertaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat