Vierailija

Tuo hammasjuttu oli kamala jo yksistään, mutta sitten vielä näin, että lentokone jossa oli punaista pyrstössä putosi keskelle kaupunkia....((( karmii....tein toissapäivänä plussatestin...onko tämä huono enne....

Kommentit (11)

oisko ollut niin että miteä enemmän hampaita lähti sitä läheisempi...

minä veikkaisin että sinä alitajuntaisesti pelkäät niin paljon vauvasi kuolemaa että näit tuollaisen unen!

lentokoneesta en ossoo sanoa mitään :)

Mitä edempänä lähtenyt hammas on, sitä läheisempi ihminen.

Jos lähtee unessa kuolleen mukaan, se tietää itselleen kuolemaa. Näin unta viimeyönä että hyppäsin papan kyytiin (joka siis on kuollut) mutta muistan että hyppäsin siitä autosta poiskin. Huiiiii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun näki hampaan lähdöstä unta niin joku kuoli lähipiirissä.

Se oli varma että joka kerta tuli parin päivän sisällä ilmoitus että nyt on kuollu ku ukko oli unta nähny...

hampaat: elämässä tapahtuu muutos

veri: veri on unessa elämän ja eläimellisyyden merkki. Se liittyy vihaan (veri kiehuu), himoon (kuumaverisyys) ja pelkoon (veri hyytyy).Veren menettäminen varoittaa energian, elinvoiman, suorituskyvyn tai mieskunnon menettämisestä.

Lentokoneen putoaminen: merkitsee että suunnitelmat olisi saatettava maanpinnalle, etteivät ne osottautuisi pelkiksi tuulenpesiksi.

näin luin omasta unikirjastani.

t.4

NO MUTTA älä silti ota ittees sitä, sua voi vaan sisimmässäs pelottaa ajatus menettämisestä, että sit näät semmosen unen.. Don´t worry..

olen monta kertaa nähnyt että hampaat irtoavat. Kerran kyllä sukulainen kuoli mutta ei se aina tarkoita kuolemaa. Muuten mulla olisi kuollut kaikki läheiset.

Kerran näin monia öitä peräkkäin että etuhammas putosi ja meille tuli lopulta ero mieheni kanssa. Enneuni? mutta kyllä se putoaminen tarkoittaa muutoksia elämässä niin hyviä kuin pahoja.

t.4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat